ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΑ
H ανθρωπότητα, στη μακρινή της Ιστορία, αλλά ακόμη και στην προϊστορία της, δεν έχει μείνει ποτέ δίχως δάσκαλο.
Το νήμα της αλήθειας ήταν διαθέσιμο πάντοτε για εκείνους που αναζητούν.
Από καιρού σε καιρό σε κάθε εποχή εμφανίστηκαν Μεταβιβαστές, που ξανάφερναν στην προσοχή της ανθρωπότητας το Μονοπάτι για την αλήθεια, τη ζωή και την ανάπτυξη στην πνευματική επίγνωση.
Τα αρχαία κείμενα είναι τόσο αληθινά σήμερα, όσο ήταν και παλιότερα, αλλά πολλές διευρύνσεις, προσαρμογές στις ανάγκες της κάθε δεδομένης εποχής, όσον αφορά στην ανάπτυξη του ανθρώπου και πολλές ερμηνείες έχουν δοθεί με επιτυχία.
Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε, ότι πολλές από αυτές τις δηλώσεις και ερμηνείες έχουν δοθεί από ανθρώπους, αφοσιωμένους βέβαια και ειλικρινείς και που γι' αυτό το λόγο ποικίλλουν κατά κάποιο τρόπο μεταξύ τους.
Μολαταύτα όμως, η αλήθεια βρίσκεται εκεί και είναι διαθέσιμη στους γεμάτους διάκριση σπουδαστές.
Μεταβιβαστές εμφανίζονται για να κατευθύνουν τις πνευματικές αναζητήσεις των ανθρώπων.
Το έχουν κάνει σε κάθε προηγούμενη εποχή και το ίδιο ακριβώς κάνουν και σήμερα.
Σαν ο μέγας Δάσκαλος Αρυασάνγκα, άφησε αναρίθμητα έργα στο Θιβέτ, τα οποία έχουν επηρεάσει έναν ολόκληρο λαό.
Σήμερα ο Διδάσκαλος αυτός της Σοφίας και της Συμπόνιας έχει και πάλι δώσει στην ανθρωπότητα μέσα από πολυάριθμα "έργα" μια μοντέρνα παρουσίαση των αρχαίων αληθειών με μια βαθύτερη ερμηνεία.
Τα έργα αυτά θ' αποτελέσουν τη βάση της Διδασκαλίας που θα εκδηλωθεί στην αναμενόμενη Νέα Εποχή του Υδροχόου.
Η Εποχή του Υδροχόου αρχίζει τώρα με το παγκόσμιο "καθάρισμα του οίκου" που φαίνεται παντού.
Τα πολλά βιβλία που ο Djwal Khul έχει παρουσιάσει μέσον της γραφέως του, Αλίκης Α. Μπέϊλη, είναι διαθέσιμα δεμένα ή χαρτόδετα στα περισσότερα βιβλιοπωλεία που διαθέτουν αποκρυφιστική ή μεταφυσική φιλολογία.
Εμείς προσωπικά, οι συγγραφείς του σύντομου αυτού βιβλίου, έχουμε την πείρα μιας ολόκληρης ζωής σε σχέση με τα βιβλία που πιο πάνω αναφέραμε, καθώς και στην εφαρμογή και στον πειραματισμό των εισηγήσεων που αναφέρονται σ' αυτά, όχι μόνο στην εξωτερική επαφή και προώθηση, αλλά και στην εσωτερική και θεμελιώδη εργασία πίσω από τα γεγονότα, η οποία είναι και η πραγματική λειτουργία της απόκρυφης Διδασκαλίας.
Υπάρχουν πολλές δηλώσεις, μέσα στα βιβλία Του, σχετικά με το γεγονός, ότι τεχνικές δεν μπορούν να δοθούν.
Μολαταύτα, πάρα πολλά έχουν δοθεί, κρυμμένα και σκόρπια με πολλούς τρόπους, καλά γνωστούς στους αποκρυφιστές δασκάλους.
Για πολλά χρόνια είμαστε δάσκαλοι μιας κλειστής ομάδας, πειραματιζόμενοι με την εφαρμογή των νύξεων που έχουν δοθεί στα βιβλία αυτά και αργότερα από Αδελφούς του δικού Του Άσραμ.
Η ομάδα μας έχει πετύχει την εσωτερική εκείνη ολοκλήρωση που αφορά τις "ανώτερες αρχές" και η οποία φαίνεται τόσο απομακρυσμένη και απρόσιτη στους περισσότερους σπουδαστές.
Έτσι, όπως έχει αποδεχτεί η επιστήμη, ότι τα πάντα είναι ενέργεια ή ότι η ύλη μπορεί να μετατραπεί σε ενέργεια, όπως και η ενέργεια σε ύλη, η Αρχαία Σοφία παρουσιάζεται από τον Djwal Khul σαν "Η Επιστήμη της Εφηρμοσμένης Ενέργειας" και έχει να κάνει με τις νοητικές συλλήψεις και διαδικασίες μέσα από τις οποίες η εξέλιξη του ανθρώπου μπορεί να "επιβληθεί".
Σαν "Επιστήμη του Εξαγνισμού" διαπραγματεύεται τις διαδικασίες της συναισθηματικής φύσης και τις παρεμποδιστικές συσσωρεύσεις λαθεμένων ή τετριμμένων δημιουργημάτων, σκεπτομορφών που τονώθηκαν από την επιθυμία μέσα στην αστρική φύση του ανθρώπου.
Κάτω από τον τίτλο, "Η Επιστήμη της Απολύτρωσης" διαπραγματεύεται το θέμα της αποδέσμευσης της ενέργειας, ύλης από τη συσσώρευση παλιών δημιουργημάτων από όλα τα επίπεδα της προσωπικότητας.
Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ο προσωπικός εαυτός προμηθεύει την απολυτρωμένη ύλη, την οποία η Ψυχή χρησιμοποιεί για να δομήσει "Το Σώμα του Φωτός".
Η κλειστή μας ομάδα με επιτυχία έχει επιδείξει, όσο φυσικά ήταν από τον καθένα δυνατό, την ύπαρξη και εφαρμογή των τριών επιστημών που περιγράφτηκαν με συντομία πιο πάνω, όπως επίσης και στο βιβλίο Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ (ΤΗΕ ΕΧΤΕRNALIΖΑΤΙΟΝ ΟF ΤΗΕ ΗΙΕRARCΗΥ), σελ.693.
Από μια περισσότερο προσωπική άποψη, εμείς και H ομάδα με την οποία εργαζόμαστε, ακολουθήσαμε τις εντολές που δίνονται στην ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ, σελ. 692, ως ακολούθως:
1. "Το στάδιο όπου η μιασμένη περιοχή το κρυμμένο κακό ή οι αρρωστημένοι παράγοντες αναγνωρίζονται και προσεγγίζονται όπως πρέπει, έτσι που να εξακριβωθεί το μέγεθος των εξαγνιστικών μέτρων που απαιτούνται.
2. Η διαδικασία της ανακάλυψης των μαγνητικών περιοχών, που μαγνητίστηκαν σε περασμένους αιώνες και εποχές από μέλη της Ιεραρχίας ...
3. Το στάδιο όπου ο μαθητής αποσύρει την προσοχή του από την πηγή της δυσκολίας και συγκεντρώνεται πάνω σε ορισμένες μαντρικές χρήσεις και Ιεραρχικούς τύπους.
Απελευθερώνοντας έτσι τις ενέργειες που απαιτούνται για την καταστροφή των σπερμάτων του κακού, που είναι σε λανθάνουσα ή ενεργό κατάσταση. Εξαφανίζοντας έτσι ορισμένες υλιστικές τάσεις και ενδυναμώνοντας την ψυχή όλων εκείνων που πρέπει να εξαγνιστούν και τη ζωή που βρίσκεται μέσα σε κάθε μορφή ...
4. Το στάδιο της απόσυρσης των εξαγνιστικών ενεργειών. Το στάδιο αυτό θ' ακολουθηθεί από μια περίοδο εξισορρόπησης της εξαγνισμένης μορφής και απαρχής της ζωής και ψυχής μέσα σ' αυτήν, ενός νέου κύκλου πνευματικής ανάπτυξης".
Οι εντολές αυτές έχουν προσωπική, ομαδική και πλανητική σημασία και εφαρμογή.
Από τη δική μας πείρα εργασίας με τα βιβλία που γράφηκαν, όπως Djwal Khul έχει πει, αρχικά για Μυημένους Πρώτου και Δεύτερου Βαθμού, Μυημένους του κατωφλίου και όχι για τους πολλούς διανοούμενους που δεν έχουν ακόμα εξελιχθεί στο σημείο των πιο πάνω βαθμών μύησης, έχουμε συναντήσει δυσκολίες στο να βρούμε τέτοιους μαθητές, που να διαβάσουν και να μελετήσουν.
Πολλοί σπουδαστές, που έχουν προσπαθήσει να διαβάσουν τέτοια βιβλία, έχουν αναφέρει ότι δεν τα κατανοούν.
Τέτοιες δυσκολίες κατανόησης θα χάσουν τη δύναμή τους στο εγγύς μέλλον, γιατί οφείλονται:
1. Στην πλημμυρίδα κατώτερου βαθμού επικοινωνίας σ' όλα τα πεδία του ανθρώπινου ενδιαφέροντος, πράγμα που δημιουργεί ρηχή συγκέντρωση.
2. Στην έλλειψη αυτού που οι αρχάριοι αναγνωρίζουν σαν ειδικές τεχνικές για την εφαρμογή των αποκρυφιστικών διδασκαλιών.
3. Στη διασπορά των πληροφοριών σχετικά μ' ένα ειδικό θέμα μέσα σε πολλά βιβλία και στη χρήση αποκρυφιστικών αποκρύψεων και συμβόλων που φαίνονται να είναι υπεκφυγές για κατάλληλη επεξήγηση.
4. Στο βασικό γεγονός, ότι τέτοια βιβλία δεν μπορούν να διαβαστούν και να χρησιμοποιηθούν σαν εγχειρίδια μέσα στο σύγχρονο εκπαιδευτικό πρότυπο.
Πώς πρέπει λοιπόν να διαβάζονται;
1. Με μια επίμονη, εσωτερική προσπάθεια ν' αναγνωριστεί η ιδέα πίσω από τα λόγια, τα οποία σύμφωνα με τον αποκρυφιστικό ορισμό αποτελούν ιδεώδη.
2. Η μελέτη αυτή εμπεριέχει μια προσπάθεια για τηλεπαθητική λήψη, μια και πρόκειται για ζωντανά βιβλία, μέσα από τα οποία μπορεί κάποιος να έρθει σε επαφή με το συγγραφέα.
Μια πρόταση συχνά είναι μόνο ένα κλειδί που θ' ανοίξει την πόρτα για κατανόηση, για μια επαφή με τη μεγαλύτερη εμπεριεχόμενη σκεπτομορφή.
Γι' αυτό οι σπουδαστές συχνά ανακαλύπτουν ότι μια πρόταση που διατηρείται στην επωάζουσα συνείδηση, πράγμα που είναι ένας αληθινός διαλογισμός, θα κρατήσει την προσοχή για πολλές ώρες και μερικές φορές μέρες.
3. Σ' ένα βιβλίο όπως η ΛΕΥΚΗ ΜΑΓΕΙΑ (WΗΙΤΕ ΜΑGΙC), κανείς σπουδαστής δεν μπορεί να εμβαθύνει με μια και μόνο μελέτη. Το βιβλίο πρέπει ν' ανιχνευθεί με την προσοχή του μελετητή στραμμένη σ' αυτό που του ταιριάζει περισσότερο ή που βρίσκει εφαρμογή στη ζωή και στην εμπειρία του, αφήνοντας τα υπόλοιπα για μελλοντική κατανόηση.
Έχουμε αναφέρει ότι, όλα αυτά που διδάσκουμε περιέχονται σ' αυτά που ο Djwal Khul έχει γράψει και που συνήθως λέει.
Εν τούτοις, προσπαθούμε να καλύψουμε ένα κενό, όχι τόσο στο να διδάξουμε για το θέμα, όσο στο να εφελκύσουμε την προσοχή σε αρχικές τεχνικές, με τη χρήση των οποίων ο σπουδαστής - μαθητής, θα μπορέσει να κάνει τις αναγκαίες αλλαγές στους φορείς του.
Στο βιβλίο ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ (DISCIPLESΗΙΡ ΙΝ ΤΗΕ ΝΕW ΑGΕ), τόμος 2, o Djwal Khul δίνει ό, τι είναι απαραίτητο σχετικά με το διαλογισμό.
Εν τούτοις, σύμφωνα με τα αρχαία έθιμα, χρειάζονται ενδιάμεσοι ενσαρκωμένοι δάσκαλοι.
Δηλαδή για να οδηγηθεί κάποιος ένα βήμα πιο μπροστά, απαιτείται η χείρα βοηθείας ενός, που έχει ήδη κάνει το βήμα αυτό.
Αυτό δείχνει, ότι στο μέτρο της ικανότητας και επικοινωνίας, τέτοιοι βοηθητικοί δάσκαλοι δεν θα πρέπει να βρίσκονται πολύ πιο ψηλά από τους μαθητές τους στην αλυσίδα της Ιεραρχίας.
Έχοντας όλ' αυτά υπ' όψη και επειδή οι Αδελφοί που ενδιαφέρονται για την παρακολούθηση και βοήθεια των πολλών νεοσχηματισμένων ομάδων, καθώς και των ομάδων που τώρα σχηματίζονται, μας έχουν πει ότι έφτασε ο καιρός για την εκλεκτική δημοσίευση της Πρώτης Φάσης αυτής της διδασκαλίας, αποφασίσαμε να προσφέρουμε το βιβλίο αυτό, γνωρίζοντας ότι η διδασκαλία αυτή είχε επιτυχία με τους σπουδαστές στη δική μας πειραματική κλειστή ομάδα που δούλεψε σταθερά για περισσότερο από δέκα χρόνια.
Ίσως να ήταν χρήσιμο για πολλούς σπουδαστές, αν δινόταν κάποια εξήγηση της δημιουργικής διαδικασίας, με την οποία η Ιεραρχία εγκαινιάζει μια καινούργια διδασκαλία, που στην περίπτωση αυτή πρόκειται για τη Νέα Εποχή.
Παρατηρείται αρκετή σκέψη πάνω σ' αυτό το θέμα και πολλοί ισχυρισμοί γίνονται, αφήνοντας να εννοηθεί ότι αποτελεί την κύρια πηγή της Νέας Εποχής, αλλά τα κλειδιά για να κατανοήσει κάποιος πότε και πώς μια τέτοια διδασκαλία δίνεται, φαίνονται καθαρά στα βιβλία του Θιβετανού.
Πρώτα απ' όλα ας πάρουμε τον παράγοντα χρόνος:
Οι βασικές συνεισφορές στη διδασκαλία γίνονται σε διαλείμματα πενήντα ετών, δηλαδή 1875, 1925 και όπως έχει λεχθεί, 1975.
Εφ' όσον στο νοητικό και στα ανώτερα πεδία, ο χρόνος όπως τον ξέρουμε δεν υπάρχει, θα πρέπει να θεωρήσουμε τα χρονικά αυτά σημεία σαν κυκλική επανάληψη πάνω στο νοητικό πεδίο.
Εφ' όσον στο πεδίο αυτό δεν είναι ένας απλός κύκλος, όπως ένα ημιτονοειδές κύμα, αλλά ένα σύνθετο, δεν είμαστε πάντοτε σε θέση να ερμηνεύουμε στο φυσικό πεδίο, ότι η αναμενόμενη διδασκαλία θα αποκορυφωθεί ακριβώς στις ημερομηνίες που δίνονται.
Έτσι, στην πραγματικότητα πρέπει να θεωρήσουμε, εμείς που είμαστε δεσμευμένοι στις αντιλήψεις, παρελθόν, παρόν και μέλλον του φυσικού κόσμου, ότι η διδασκαλία της Νέας Εποχής άρχισε προ πολλού.
Το 1875, μέσον της Ε.Π. Μπλαβάτσκυ, ο Θιβετανός Διδάσκαλος, παίζοντας το ρόλο του "εμπροσθοφύλακα" για την Ιεραρχία, όπως ο Ίδιος αποκάλεσε τον εαυτό του και πιο άμεσα για τους τρεις Διδασκάλους, οι οποίοι θ' αναλάβουν καθήκοντα όταν η Νέα Εποχή θα βρίσκεται στην ακμή της, Μορύα, Κούτ Χούμι, Ρακότσζυ), έδωσε στον κόσμο τη ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (THE SECRET DOCTRINE).
Το 1925, όπως ακριβώς o Θιβετανός Διδάσκαλος προφήτευσε, έδωσε μέσον της Αλίκης Μπέϊλη, το ψυχολογικό κλειδί για την κατανόηση της ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Μαζί μ' αυτό σκιαγράφησε επίσης ορισμένα άλλα κλειδιά, τα οποία θα δοθούν στα αναφερόμενα κυκλικά σημεία, για παράδειγμα το αστρολογικό κλειδί.
Οι αποκαλύψεις του ψυχολογικού κλειδιού κάλυψαν μια περίοδο τριάντα χρόνων.
Αυτοί που μελετούν τους κύκλους, αναγνωρίζουν, ότι οι αποδεσμευόμενες ενέργειες δεν αποτελούν μία και μοναδική έκρηξη, αλλά έναν σταδιακά αυξανόμενο ρυθμό, ο οποίος αποκορυφώνεται και μετά μειώνεται.
Βρισκόμαστε τώρα στη φάση ανόδου του κύκλου του 1975 και θα έπρεπε να προσέχουμε τα παγκόσμια γεγονότα που επιβεβαιώνουν το γεγονός αυτό.
Οι Διδασκαλίες της Νέας Εποχής θα είναι Ομαδικές Διδασκαλίες και ο Νέος Όμιλος Παγκόσμιων Εξυπηρετητών αποτελεί το όργανο της εφαρμογής τους.
Ο όμιλος αυτός έχει ευαισθησία στις πνευματικές εντυπώσεις και μια οριστική αναγνώριση της ευθύνης για υπηρεσία.
Θα υπηρετούν σε κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας, που εκφράζει τις επτά ακτινικές ενέργειες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου