Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ

Το πιο σπουδαίο μέρος απ' ότι έχει μέχρι τώρα γραφεί, είναι το υλικό που περιέχεται στο Κεφάλαιο 5, το οποίο μπορεί να συνοψιστεί ως εξής:

1. Επίκληση του άστρου της Ψυχής και της ανταπόκρισής του.

2. Χρήση του Μάντραμ της Ψυχής.

3. Δόμηση του Κεντρικού Καναλιού με την τεχνική του τριγωνισμού.

4. Χρήση του Πνευματικού Ανεμοστρόβιλου.

Αν γίνει αυτό και μπορεί αποτελεσματικά να συμπληρωθεί σ' ένα μέχρι τρεις μήνες, εάν κάποιος σπουδαστής πραγματικά εφαρμόσει την τεχνική, ο σπουδαστής θα έχει μεταβλη­θεί σ' ένα Κανάλι για εκείνες τις ενέργειες που τόσο απελ­πιστικά χρειάζεται ό κόσμος σήμερα.

Στην πλατιά μας παρατήρηση πάνω σε γιόγκι, δασκάλους και σπουδαστές, μέσα σε περίοδο πολλών ετών, σπά­νια έχουμε δει κάποιο με το Κεντρικό Κανάλι πλήρως ανεπτυγμένο.

Αυτό ισχύει και για πολλούς αληθινούς και αφο­σιωμένους εργάτες.

Σ' αυτούς τους ειλικρινείς ανθρώπους γενικά φαίνεται ένα δραστηριοποιημένο ή ακτινοβόλο άστρο της Ψυχής, κάποια καθαρότητα στο ανώτερο τμήμα του πεδίου γύρω απ' το κεφάλι και το Κεντρικό Κανάλι δομημέ­νο μέχρι τον λαιμό.

Σε κάποιον σπουδαστή, μυημένο του Ζεν, το Κεντρικό Κανάλι έχει επεκταθεί μέχρι το ηλιακό πλέγμα με μόνο ένα νήμα πέρα απ' αυτό.

Αυτή ήταν μια επικίνδυνη κατάσταση κι είχε δημιουργήσει δεκαετηρίδες ταλαιπωρίας, διότι οτιδήποτε κι αν σημαίνει για την ψυ­χή, το φυσικό σώμα δεν είναι εξοπλισμένο για να χειρί­ζεται τις πνευματικές ενέργειες που θα πάνε μέχρι εκεί που μπορούν κι ύστερα θα διασκορπιστούν.

Το Κανάλι πρέπει να συμπληρωθεί μέσα στη γη, για να λειτουργήσει κανονικά και χωρίς δυσμενή αποτελέσματα πάνω στο φυσικό σώμα.

Η διασκόρπιση των πνευματικών ενεργειών στη μέση του δρόμου κατά μήκος του κορμού, δημιούργησε όλων των ειδών τις φυσικές ασθένειες σ' εκείνη την περιοχή, λόγω της πολύ γρήγορης κάθαρσης και της ενεργειακής συμφόρησης.

Στη ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, τόμος II, σελ. 57 ο Djwal Khul μιλάει για αποδέσμευση του "κάτι απ' αυτό που βρίσκεται επάνω σ' εκείνο που βρίσκεται κάτω".

Στη σελ. 61 στο ίδιο βιβλίο λέει, "οι ζηλωτές πρέπει να είναι αρκετά σταθεροί για να στα­θούν ακλόνητοι κάτω από την επίδραση της μέχρι τώρα αδιάκριτης πνευματικής ενέργειας". Ξανά στη σελ. 71 λέει, "οι ενέργειες της διασκόρπισης είναι ξαφνικός θάνατος για το φυσικό φορέα, εάν αυτός είναι απροετοίμαστος".

Συνεπώς δηλώνουμε, ότι το έργο πρέπει να είναι στα­διακό, να περιφρουρείται και να κα­θοδηγείται.

Αυτά ισχύουν περισσότερο για τις επό­μενες φάσεις της διδασκαλίας μας παρά για τη Φάση Ι.

Εφ' όσον οι Αδελφοί έχουν συστήσει την παρουσίαση των τεχνικών της Πρώτης Φάσης, η γνώμη μας όσον αφο­ρά στην ασφάλειά της έχει επιβεβαιωθεί.

Το συναισθημα­τικό σώμα πολλών ζηλωτών βρίσκεται πάνω στην Έκτη Ακτίνα, η οποία έχει το φανατισμό σαν την αρνητική της όψη.


Αυτό προκαλεί μια μάταιη αυτοπεποίθηση στους ζη­λωτές αυτούς που κυριαρχούνται απ' αυτήν και συχνά τους οδηγεί σε προβλήματα.

Γι' αυτό συνιστούμε προσοχή στην προσπάθεια να εκβιάσουν καταστάσεις χρησιμοποιώντας τους περισσότερο προχωρημένους διαλογισμούς που δί­νονται στη ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ τόμος II.

Το Μάντραμ της Ψυχής που χρησιμοποιούμε, βρίσκεται στη σελ. 123 και υπάρχει αρκετά μεγάλη αξία στο περιε­χόμενο αυτού του κεφαλαίου.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΟΤΙ ΔΙΧΩΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟ­ΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΝΑ­ΛΙ ΕΧΕΙ ΔΟΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΓΝΙ­ΣΤΕΙ.

Πιθανόν η παρούσα κρίση να απαιτεί απελευθερώ­σεις που θα προκαλέσουν απώλειες, όπως αυτές σε κάθε μάχη. Επιπρόσθετα, προειδοποιούμε τους σπουδαστές να προχωρούν προσεκτικά και σύμφωνα με τις οδηγίες.

Μπορούμε να βεβαιώσουμε εκείνους που αναλαμβάνουν την εργασία όπως δίνεται, ότι θ' αναγνωριστούν όταν γί­νουν ικανοί για υπηρεσία.

Και όπως ή παλιά κοινοτυπία λέει, "Όταν ό μαθητής είναι έτοιμος, ο δάσκαλος κάνει την εμφάνιση του".

Δεν υπάρχει καμιά αντίρρηση στην ανάγνωση και με­λέτη του κειμένου της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ Ι-ΙΙ και των άλλων βιβλίων της Αλίκης Μπέϊλη, μέσον της οποίας ο Djwal Khul, μας έδωσε τη διδασκαλία.

Αντίθε­τα, είναι η καλύτερη προετοιμασία που μπορεί να κάνει ένας σπουδαστής και συστήνεται μ' έμφαση, ν' αναγνωσθούν και να μελετηθούν τα βιβλία αυτά.


ΓΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Μπορεί να τεθεί το ερώτημα:

"Μετά τη δόμηση του Κεν­τρικού Καναλιού πώς θα προχωρήσω;"

ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑ­ΛΙ ΕΧΕΙ ΔΟΜΗΘΕΙ, Η ΨΥΧΗ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Ο ΖΗΛΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΕΙ­ΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ Ν' ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ.

Ο όλος στόχος αυτού του βιβλίου υποδηλώνει ότι εκείνοι που είναι ικανοί, και προσπαθούμε να τους διαλέξουμε, θα διαβιβάσουν αυτά που έχουν μάθει και θα βοηθήσουν εκείνους που έρχονται σ' αυτούς.

Αυτό συμπεριλαμβάνει την απαρχή ομαδικής δραστηριότητας και συνείδησης και ας ελπίσουμε, όταν τουλάχιστον εννέα εργάζονται μαζί, ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ.

Η τελευταία αυτή επιτυχία αναφέρεται σε μια συνειδητή ενοποίηση των ανώτερων αρχών και μπορεί να μην αναγνωρίζεται από πολλούς απ' αυτούς, των οποίων οι ανώτερες αυτές αρχές έχουν φτάσει σ' ένα τέ­τοιο σημείο ανάπτυξης.

Αυτός ήταν ένας πρωταρχικός σκοπός, για εκείνους προς τους οποίους ο Djwal Khul α­πηύθυνε τις επιστολές και το κείμενο των δύο τόμων της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.

Όπως αναφέρει και ο Ίδιος, δεν ήταν επιτυχής τότε, αλλά από εκείνον τον καιρό, οι αλλαγές που έγιναν στην ανθρωπό­τητα και η εισροή νέων ενεργειών, το έκανε δυνατό και μας βοήθησαν να πραγματοποιήσουμε μια τέτοια ολοκλή­ρωση στο δικό μας όμιλο, που ονομάζεται τώρα από τους Αδελφούς, η Πρωτότυπη Ομάδα.

Μια και αυτό που προτείνουμε είναι η δημιουργία ομί­λων, αρχίζοντας από έναν ή δύο και καταλήγοντας τελικά σε συνειδητή ομαδική συνεργασία, προσθέτουμε εδώ αυ­τό που για χρόνια έχουμε χρησιμοποιήσει και ονομάσει:

Ο Βασικός Ομαδικός Διαλογισμός.


Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

Μας έχουν πει, ότι μπορούμε να έρθουμε σ' επαφή και να χρησιμοποιήσουμε πολλές ενέργειες όταν βρισκόμαστε σε ομαδικό σχηματισμό.

Υπάρχουν ορισμένα πράγματα, τα οποία συνεπάγονται από αυτή τη δήλωση:

1. Ότι μπορεί να υπάρχουν κίνδυνοι σε μια απόπειρα να χρησιμοποιηθούν ατομικά και μόνοι μας.

2. Ότι μπορεί να σχετίζονται μονάχα με ομαδική δραστηριότητα, συμπεριφορά και σκοπό.

3. Ότι είναι ανώτερης τάξης και απαιτούν για να επικληθούν ενωμένη δύναμη, δράση και αφοσίωση.

4. Ότι κανένα άτομο από μόνο του δεν μπορεί να παρέ­χει την απαιτούμενη ισορροπία Ακτινικών ενεργειών.

Προτού μελετήσουμε τις εισηγήσεις αυτές με περισσό­τερη λεπτομέρεια, ας εξετάσουμε ευθύς εξ αρχής, γιατί είναι δυνατόν να εργαστούμε συλλογικά.

Η πιθανότητα αυτή είναι το βασικό συμπέρασμα.

Όπως ο ίδιος ό άνθρωπος, έτσι και ο πλανήτης έχει ένα αιθερικό σώμα και όπως στον άνθρωπο, το σώμα αυτό προβάλλει ελαφρά πέρα από το φυσικό.

Κατάλληλα ευθυγραμμισμέ­νο και σε αναλογία με το μέγεθός του, το πλανητικό αίιθερικό σώμα θα εκτείνεται πολλά μίλια, πιθανόν σαράντα μίλια, πάνω από τη στερεά γήινη επιφάνεια.

Μέσα σ' αυτό ζούμε, κινούμαστε και υπάρχουμε.

Μέσα σ' αυτό υπάρχει συνέχεια της ύλης, ύλη-ενέργεια μιας λεπτότερης φύσης, η οποία όμως παραμένει ύλη.

Μέσα σ' αυτό βρίσκεται η πιθανότητα τηλεπαθητικής αλληλεπίδρασης και επικοι­νωνίας και αιθερικής σύνδεσης γενικά.

Μ' αυτό τον τρό­πο ποτέ δεν είμαστε μακρά ο ένας από τον άλλο ή χωρισμένοι.

Το ανθρώπινο αιθερικό σώμα είναι δομημένο ή υφασμένο από ενεργειακές λωρίδες ή νήματα και αντίστοιχα έτσι είναι και το πλανητικό αιθερικό σώμα.

Τέτοιες αναλογίες υπάρ­χουν σε κάθε τομέα της ζωής και έλκουν την προσοχή στο Νόμο της Αντιστοιχίας, ο οποίος πρέπει πάντοτε να χρησιμοποιείται σε σχέση με την αποκρυφιστική κατανόη­ση.

Όπως και με το ανθρώπινο αιθερικό σώμα, τα νήματα ενέργειας που αποτελούν το πλανητικό αιθερικό σώμα εί­ναι συγκεντρωμένα σε ορισμένες περιοχές, οι οποίες είναι τα αιθερικά κέντρα του πλανήτη.

Μεταξύ αυτών υπάρχουν ισχυρότερες λωρίδες ενέργειας και το σύνολό τους απο­τελεί το πλανητικό αιθερικό δίχτυ, στο οποίο αναφερόμαστε και στο οποίο κατευθύνουμε τις ενέργειες.

Είμαστε συνεπώς, συνειδητά ή ασυνείδητα, ένα μέρος του πλανητικού αιθερικού σώματος και η ατομική μας ευεξία και κάθαρση είναι μια συνεισφορά προς τον πλανητικό εξαγνισμό.

Υπάρχει επίσης και ένας κάθετος σύνδεσμος, ο οποίος συμβολίζεται και πραγματοποιείται από το Κεν­τρικό Κάθετο Κανάλι και το σύνολο των ατομικών αυτών συν­δέσμων αποτελεί τον πλανητικό κάθετο σύνδεσμο, που ονο­μάζεται Γέφυρα του Ουράνιου Τόξου ή Πλανητική Ανταχκαράνα.

Κάθε ενσαρκωμένη Ψυχή έχει ένα νήμα αυτής της γέφυρας, αυτής της πνευματικής ενεργειακής-ουσίας, μικρότατο και αόρατο, εκτός από την ανώτατη εσωτερική όραση.

Όταν διευρύνεται με το διαλογισμό και τις τεχνι­κές της κάθαρσης, γίνεται ένα μόνιμο Κανάλι γεμάτο από μια συνεχή κατερχόμενη εισροή μιας λαμπυρίζουσας ενέρ­γειας που μοιάζει με ουράνιο τόξο και αποτελεί ανεκτίμητη υπηρεσία προς την ανθρωπότητα και την Ιεραρχία.

Αυτός είναι ο κάθετος βραχίονας του Σταθερού Σταυρού. Ο οριζόντιος βραχίονας χρησιμεύει για τη διανομή της ενέρ­γειας μέσα στο πλανητικό δίχτυ.

Κάθε ομαδικός διαλογισμός είναι μια μεγέθυνση, επαύξη­ση ή διέγερση της δυαδικής αυτής λήψης και εκπομπής ενέργειας εξαρτώμενης από την πρόθεση, στάση και δράση των μαθητών, που παίρνουν μέρος.


H τεχνική είναι απλή, αλλά η αποτελεσματικότητα της απαιτεί ορισμένη ανάπτυ­ξη μέσα στους μαθητές, την εγκαθίδρυση του Κεντρικού Καναλιού ικανού μεγέθους και μια συνεχώς αυξανόμενη απελευθέρωση από τις συσσωρευμένες σκεπτομορφές μέσα στους φορείς και στα πεδία.

Το διάγραμμα των συμβόλων των ομαδικών σχέσεων, δείχνει το αποτέλεσμα των αυξανόμενων αριθμών και της δυναμικότητας, θα πρέπει να παρατηρηθεί, ότι καθώς ο αριθ­μός αυτών που συμμετέχουν μεγαλώνει, δομείται ένα δίχτυ ή πεδίο ενέργειας ή Φωτός.

Επίσης σημειώστε ότι υπάρχει χώρος στο κέντρο των ομάδων που αποτελούνται από περιττό αριθμό ατόμων και ένα σημείο στο κέντρο των ομά­δων με ζυγό αριθμό και ότι καθώς οι αριθμοί αυξάνουν ο χώρος γίνεται όλο και μικρότερος και πλησιάζει να γίνει σημείο.

Υπάρχει ένας νόμος στη φύση, ότι οπουδήποτε δομεί­ται μια μορφή, η πάντοτε παρούσα αδιαφοροποίητη ζωή εισρέει και εκδηλώνεται σύμφωνα με τη φύση και ικανό­τητα της μορφής. Έτσι βρίσκουμε στο κέντρο μια συνθε­τική ζωή-μορφή την οποία ονομάζουμε ομαδική ψυχή.

Η πιο πάνω δήλωση, αν και είναι θεμελιώδης, είναι υπεραπλοποιημένη.

Εκείνο που εισρέει είναι ανώτερης και πε­ρισσότερο έντονης ποιότητας, μια και είναι πλησιέστερα προς τη Μια Ζωή αλλά όχι ταυτόσημο μαζί της.

Αυτό είναι η ίδια η Πλανητική Ιεραρχική Ζωή.

Αυτή η συγχώ­νευση είναι ο σκοπός του ομαδικού διαλογισμού μας και μέσα από αυτόν η ομαδική ψυχή θα γίνει μια μόνιμη ζωντα­νή οντότητα.

Με τον ίδιο κανόνα και διαδικασία που ορί­σαμε σαν ένα μέρος της μεγαλύτερης μορφής, το πλανη­τικό αιθερικό σώμα ή η εξειδίκευσή του, το Πλανητικό Δίχτυ, αναπτύσσεται και ισχυροποιείται.

Τώρα οι πλανητικοί φορείς, όπως εκείνοι των ατόμων του κάθε ανθρώπου είναι νεφελώδεις και καλυμμένοι με τις "ομίχλες και τα μιάσματα" που κατακάθονται στο φυ­σικό φορέα σήμερα.

Υπάρχει μια απελπιστική ανάγκη για να "φέρουμε μέσα το φως".





Όταν η διαδικασία αυτή συνε­χιστεί με αυξανόμενη ένταση και συχνότητα, θα κάνει δυνα­τή την εξωτερίκευση της Ιεραρχίας, την επιστροφή του Χριστού και την εγκαινίαση της Υδροχοϊκής Εποχής.

Μας έχει λεχθεί, ότι η Ιεραρχία πειραματίζεται με πολλούς ομίλους.


Οι όμιλοι αυτοί μπορούν ν' αναγνωριστούν από την κοινή τους αναφορά προς και την ταύτισή τους με την Ψυ­χή ή με την εσωτερική της εκδήλωση, την Ψυχή του πλανήτη ή την Πλανητική Ιεραρχία.

Οι τεχνικές και οι προσεγγίσεις, οι αναγνωρίσεις και η ορολογία θα ποικίλ­λουν, αλλά η κεντρική ταύτιση θα είναι πάντοτε παρού­σα.

Μας έχει επίσης λεχθεί, ότι ένας όμιλος από εννέα εί­ναι ο ελάχιστος αριθμός για διοχέτευση Ιεραρχικών ενερ­γειών. Έτσι, όταν εννέα από τον όμιλό μας καθαρίστηκαν από εξωτερικές σκεπτομορφές, με μια αργή και οδυνηρή αλλά ανταμοιφθείσα διαδικασία, εγκαθιδρύσαμε ένα μόνιμο ομαδικό δίχτυ και επικαλεστήκαμε Ιεραρχική αναγνώρι­ση.

Η λήψη της βεβαιώθηκε από μια έντονη, κατερχόμενη εισροή και εδραίωση της Ψυχής του ομίλου.

Όλοι του ομί­λου μας, είναι μέλη της Πλανητικής Ιεραρχίας και έχουν τη δύναμη της συλλογικής επίκλησης και διανομής.

Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ Περίγραμμα

1. Ομαδικήσύνδεσηκαι ολοκλήρωση .

Με τη δημιουργική σας φαντασία ταυτιστείτε με το δικό σας άστρο της Ψυχής και πείτε το Μάντραμ της Ψυχής:

"Εγώ είμαι η Ψυχή — Εγώ είμαι το Θείο Φως — Εγώ είμαι Αγάπη — Εγώ είμαι Θέληση — Εγώ είμαι Καθο­ρισμένο Σχέδιο".

Με μια έντονη προσοχή και πρό­θεση γύρω από την ομάδα γνωστή ή άγνωστη και ορατή ή αόρατη, εκτείνατε με τη σκέψη και την προσήλωσή σας μια φιλόστοργη, ενοποιητική γραμμή Φωτός προς το άστρο της Ψυχής του κάθε μέλους της ομάδας.

Η ομαδική Ψυχή και το δίχτυ ήδη υπάρχουν.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να συνδεθείτε μ' αυτό.

2. Εκτείνατε τη γραμμή σας από Φως, προς το κεντρικό Φως της ομαδικής Ψυχής, το Διδάσκαλο D. Κ. ή το Χριστό.

3. Πείτε το Μάντραμ της Ενοποίησης:

"Οι υιοί των ανθρώπων είναι ένα και εγώ είμαι ένα μ' αυτούς

Ζητώ ν' αγαπώ όχι να μισώ

Ζητώ να υπηρετώ κι όχι ν' απαιτώ οφειλόμενη υπηρεσία

Ζητώ να θεραπεύω όχι να βλάπτω

Είθε ο πόνος να φέρει την οφειλόμενη ανταμοιβή Φωτός και αγάπης

Είθε η Ψυχή να ελέγχει την εξωτερική μορφή και τη

ζωή κι όλα τα γεγονότα

Και να φέρει στο Φως την αγάπη που υπόκειται στα

συμβάντα του χρόνου

Ας έλθει το όραμα και η ενόραση

Ας αποκαλυφθεί το μέλλον

Ας εκδηλωθεί η εσωτερική ενότητα και ας πάψουν οι

εξωτερικές διαιρέσεις

Ας επικρατήσει η αγάπη

Όλοι οι άνθρωποι ας αγαπούν".

Τα λόγια αυτά, όταν ειπωθούν με δύναμη και με κατανόηση της σημασίας τους και με τη δυναμικότητα του νου και της καρδιάς πίσω τους, μπορούν ν' αποβούν απίστευτα ισχυρά στη ζωή αυτού που τα εκφωνεί.

Θα παράγουν επίσης ένα αποτέλεσμα στο περιβάλλον του και τα αθροιστικά αποτε­λέσματα στον κόσμο θα είναι μεγάλα και ουσιαστικά, θα μεταβάλλουν στάσεις.

Θα ρίξουν Φως στο όραμα και θα οδη­γήσουν το ζηλωτή σε πληρέστερη υπηρεσία και σε μια πιο διευρυμένη συνεργασία.

Το Μάντραμ αυτό είναι μια σύγχρο­νη και μυστικιστικά εκφωνούμενη απόδοση εκείνου που χρησιμοποιόταν πλατιά την εποχή της Ατλαντίδας κατά τη διάρ­κεια της περιόδου της αρχαίας διαμάχης, της οποίας η ση­μερινή κατάσταση είναι ένα αποτέλεσμα.


4. Μ' αυτή την τεχνική έχετε τώρα συνδεθεί και προσφέρει την προσωπική σας συνεισφορά, τον εαυτό σας.

Οι Φύλακες του Δικτύου έχουν τώρα τον έλεγχο και οι πνευματικές ενέργειες δεν θα πρέπει να παρεκκλίνουν προς κατώτερους σκοπούς και μη ανεπτυγμέ­νες φιλοδοξίες καθώς και προς αυτές που δημιουργεί η προσωπικότητα.

5. Τώρα μπορείτε να πείτε:

"Ταυτιζόμενος με την ομάδα, κατευθύνω τη ροή των Ιεραρχικών ενεργειών μέσα στο Πλανητικό Δίχτυ και βοηθώ στην πραγματοποίηση της διανομής τους, δια μέσου της Μεγάλης Επίκλησης:

Από την εστία του Φωτός μέσα από

την Διάνοια του Θεού

Ας διαχυθεί Φως μέσα στις διάνοιες των ανθρώπων.

Το Φως ας κατέλθει στη Γη.

Από την εστία της Αγάπης μέσα από την Καρδιά του Θεού

Ας διαχυθεί αγάπη μέσα στις καρδιές των ανθρώπων.

Είθε ο Χριστός να γυρίσει στη Γη.

Από το κέντρο όπου η Θέληση του Θεού είναι γνωστή

Ο Σκοπός ας καθοδηγεί τις μικρές θελήσεις των ανθρώπων

Ο Σκοπός που οι Διδάσκαλοι γνωρίζουν και υπηρετούν.

Από το κέντρο που ονομάζουμε φυλή των ανθρώπων

Το Σχέδιο της Αγάπης και του Φωτός

ας πραγματοποιηθεί

Και είθε να σφραγίσει την πύλη του κακού.

Το Φως, η Αγάπη και η Δύναμη

ας αποκαταστήσουν το Σχέδιο πάνω στη Γη.

Ο Χριστός είχε πει:

"Όταν δύο ή τρεις συγκεντρώνονται στ' όνομά μου, εκεί θα είμαι και Εγώ".

Είναι φανερό ότι δεν εννοούσε ότι θα βρισκόταν εκεί με το φυσικό Του, προσωπικό σώμα ή εμφάνιση, αλλά μάλλον ότι η ενέργεια της Αγάπης-Σοφίας, της οποίας ο Ίδιος σαν κεφαλή της Πλανητι­κής Ιεραρχίας είναι η ανώτερη έκφραση, θα βρισκόταν εκεί.

Αυτό, οπωσδήποτε, περιλαμβάνει και κατώτερες μορφές, όπως είναι η δική μας ομαδική ψυχή, η οποία δέχεται και εκπέμπει τέτοιες ενέργειες.

ΙΚΑΝΑ ΑΤΟΜΑ

Μιλήσαμε αρκετά γι' αυτούς που είναι κατάλληλοι και που μπορούν να έχουν επιτυχία μ' αυτή την τεχνική.

Οι Ιεραρχι­κοί εργάτες δεν αναλαμβάνουν πράγματα που είναι αδύνατα και η διάκριση στην εκλογή των σπουδαστών είναι σημαντι­κή.

Γι' αυτούς που είναι διορατικοί, η κατάσταση του άστρου της Ψυχής είναι πολύ φανερή.

Εάν το άστρο της Ψυχής έχει κάποια ακτινοβολία, το άτομο πιθανόν να είναι Πρώτου Βαθμού Μυημένος ή κοντά σ' αυτό το βαθμό.

Τα βιβλία του Djwal Khul μέσον της Αλίκης Μπέϊλη, λένε τι ακριβώς σημαίνει κάτι τέτοιο σ' ορισμένα σημεία, αλλά κυρίως στη ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, τόμος Ι, στο τέλος του βιβλίου και περιγράφεται αρκετά καλά σε διάφορα σημεία στο βιβλίο ΟΙ ΑΚΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΥΗΣΕΙΣ.

Πότε-πότε θα εφιστούμε την προσοχή σ' αυτά που ο Ίδιος λέει, σε σχέση με τεχνικές και με το νόημα μιας τέτοιας επίτευξης, διότι είναι μια επίτευξη στην πνευματική ανάπτυξη και σε σχέση με τον παγκόσμιο πληθυσμό, κάπως σπάνια, αλλά ταχύτατα αυξανόμενη, όπως έχουμε πει.

Για εκείνους που δεν μπορούν να δουν ή να αισθανθούν το άστρο της Ψυχής ή το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο, την αύρα, τα ερωτηματο­λόγια είναι επιβοηθητικά διότι αντανακλούν την οξυδέρκεια, τη στάση, το υπόβαθρο γνώσης, το κίνητρο και πάρα πολλές άλλες λεπτές όψεις της ανάπτυξης ενός ατόμου.

Στο πε­ριοδικό ΒΕΑCΟΝ για το Μάιο-Ιούνιο 1971, παρου­σιάστηκε μια σελίδα κάτω από τον τίτλο:

"Ή Νέα Συνείδη­ση: Τι είναι;"

Είμαστε της γνώμης, ότι οι ορισμοί αυτοί μπορεί να είναι βοηθητικοί στο να καθοριστεί ποιος έχει τη "νέα συνείδηση", όπως επίσης και στο να καταρτιστεί ένα κα­τάλληλο ερωτηματολόγιο για την εξονυχιστική εξέταση των αιτητών.

Η νέα συνείδηση εκδηλώνεται σαν:

Περιεκτικότητα: αντανάκλαση μιας καθολικότητας αντίληψης.

Σχέση: γνώση ότι στην ουσία όλοι οι άνθρωποι είναι ένα.

Ισορροπία: ανάπτυξη καθαρής και αμερόληπτης σκέψης.

Ρεαλισμός: αποδοχή γεγονότων και πραγμάτων όπως ακριβώς είναι.

Πρωτοβουλία: προώθηση αλλαγής προς εκείνο που θάπρεπε να είναι, μέσον της απο­δοχής της προσωπικής ευθύνης.

Δημιουργικότητα: υπέρβαση της προσωπικής φιλοδοξίας, νους ελεύθερος για να εμπνευστεί και να συλλάβει καινούργιες ιδέες.

Αγάπη για την αλήθεια: παραδοχή ότι κάθε αλή­θεια είναι μερική και σχετική και ότι δεν υπάρ­χει "απόλυτη" ή "μόνη" αλήθεια, συνεχώς διευρυνόμενοι νοητικοί ορίζοντες μπορούν να συνθέσουν όλες τις πλευρές της αλήθειας οπουδήποτε κι αν βρίσκονται.

Μια αίσθηση αξιών: κατανόηση ότι οι αξίες του πα­ρελθόντος δεν επαρκούν σε σχέση με την ποιότητα της ανθρώπινης ζωής, που πρέπει ν' αναπτυχθεί σήμερα. Η δύναμη και το γόη­τρο των αποκτημάτων δεν έχουν αξία στο φως της σημερινής υλικής αφθονίας.


Μια αίσθηση κοινωνικής δικαιοσύνης: κατα­νόηση ότι ο αγώνας για ελευθερία και ισό­τητα είναι η βασική αίτια των περισσότερων κοινωνικών προβλημάτων στον κόσμο.

Οι "πανάρχαιες αρετές": αναγνώρισή τους σαν τις αιώνιες, θεμελειώδεις, πνευματικές βάσεις, από τις οποίες η ανθρώπινη πρόοδος έχει πάντα εξαρτηθεί.

Αυτές περιλαμβάνουν, τον αλτρουισμό, την αγάπη, τη συμπόνοια, το καθήκον, τη γενναιοδωρία, την εργατικότη­τα ή τη χαρά στην εργασία, την εμπιστοσύ­νη και αξιοπιστία, την προσωπική ακεραιό­τητα, την αφιέρωση και αφοσίωση στο ομα­δικό καλό και την ικανότητα για ακλόνητη και αποφασιστική δράση.

Ουσιαστικά λοιπόν, η "νέα συνείδηση" είναι μια νέα αφιέρω­ση της ψυχής μέσα στον άνθρωπο, εκδηλώνοντας την πνευ­ματική της ενέργεια μέσα από τις υποθέσεις της καθημερινής ζωής σαν υπευθυνότητα και υπηρεσία.

Παρμένο από το πε­ριοδικό ΒΕΑCΟΝ, Μάιος-Ιούνιος 1971.

Περιττό να πούμε, ότι επίσης αναμένουμε εκείνους που αναλαμβάνουν αυτό το έργο να έχουν ήδη αναπτύξει αυτό που συνήθως περιγράφεται σαν "χαρακτήρας", μ' έναν υψηλό βαθμό ήθους και ηθικής συμπεριφοράς.




ΕΝΑ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ

Προσφέρουμε ένα πιθανό ερωτηματολόγιο, για την εκλο­γή εκείνων που μπορούν να ωφεληθούν από την τεχνική της δόμησης του Κεντρικού Καναλιού, αλλά οποιοσδήποτε αποφασίσει να χρησιμοποιήσει αυτό το υλικό με μια ομάδα θα πρέπει να διατυπώσει το δικό του ερωτηματολόγιο.


Δυστυχώς όλοι οι Πρώτου Βαθμού Μυημένοι δεν είναι αφυπνισμένοι ή εμπνευσμένοι προς την αυτοκαλυτέρευση. Ποικίλλουν πλατιά, έτσι που μερικοί ελάχιστα είναι προσανα­τολισμένοι στο έργο και στην υπευθυνότητα που αναλογεί στο Ιεραρχικό τους ανάστημα.

Αναφέρουμε τη δήλωση του Djwal Khul, ότι "δεν απαιτούνται πολλά απ' αυτούς".

Επίσης υπάρχουν πολλοί, οι οποίοι έχουν φανατικές στά­σεις για ν' ανταπεξέλθουν, πράγμα που τους οδηγεί σ' όλες τις μορφές απερίσκεπτων δραστηριοτήτων και "απερίσκε­πτων πειραμάτων".

Για το δικό μας όμιλο, οι μόνες απαι­τήσεις για την άδεια εισόδου ήταν στην αρχή,

1. ένα δρα­στήριο άστρο της Ψυχής,

2. μια προθυμία να κάνει κάποιος την εργασία όπως δίδεται

3. κάποια οικονομική συνδρομή για τα αναγκαία έξοδα.

Υποθέσαμε ότι εκείνοι που ήρθαν σε μας είχαν το ζήλο, το χαρακτήρα και τα ηθι­κά και ενάρετα πρότυπα.

Δεν θα είναι καταστρεπτικό αν μερικούς, που δεν είναι έτοιμοι, τους δοθεί αυτή η ευκαιρία.

Η αποτελεσμα­τική χρήση χρόνου και ενέργειας μας εμπο­δίζει, όσο το δυνατόν περισσότερο, από του να εργαζό­μαστε με εκείνους που είναι αβέβαιοι, ανυπάκουοι, μη συνεργάσιμοι και ασταθείς στην εφαρμογή του καθορισμέ­νου έργου. Βρίσκοντας πάντοτε δικαιολογίες για το γεγο­νός ότι δεν το κάνουν και κυνηγώντας τις αβέβαιες καταστά­σεις των πολλών λατριών και ολοφάνερων διαστροφών της αποκρυφιστικής διδασκαλίας.

Ακόμα κι αυτοί θα ωφε­ληθούν, μια και καμιά ειλικρινής προσπάθεια δεν χάνεται ποτέ.

Τέτοιες προσπάθειες διδάσκουν τι δεν πρέπει να κάνει κανείς και θα βοηθήσουν τους σπουδαστές να έχουν καλύτερη διάκριση την άλλη φορά.

Εν τούτοις, υπάρχουν πάρα πολλοί έτοιμοι, ανταποκριτικοί και πρόθυμοι σπου­δαστές, για να σπαταλάμε τον χρόνο μας με απλώς περίερ­γους ή με ανόητους πειραματιστές ή μ' εκείνους που νο­μίζουν ότι γνωρίζουν περισσότερα από εμάς.



ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ

ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΥ

(Υπόδειγμα)

1. Ενδιαφέρεστε για τον κόσμο και για το τι διαδραμα­ τίζεται σε χώρες άλλες από τη δική σας;

2. Πιστεύετε ότι στην ουσία όλοι οι άνθρωποι είναι ένα, ότι η ανθρώπινη φυλή είναι ένα βασίλειο που εξελίσ­σεται μαζί με άλλα βασίλεια πάνω σ' αυτόν τον πλανήτη;

3. Είστε σε θέση να σκεφτείτε καθαρά χωρίς το συναί­- σθημα να χρωματίζει πώς και τι να σκεφτείτε;

Είστε μεροληπτικός, έχετε προκαταλήψεις;

Σχετικά με ποιο πράγμα;

4. Είστε σε θέση ν' αντιμετωπίσετε τα γεγονότα μέσα στη ζωή σας και στον εαυτό σας ή προτιμάτε ν' αρνείστε ή ν' αγνοείτε ό, τι είναι αδύναμο και λανθασμένο στον εαυτό σας;

5. Τι ευθύνη έχετε προς τον εαυτό σας;

Προς τους συνερ­γάτες σας; την κοινότητα σας; τη χώρα σας; τον κό­σμο;

Ποια υπευθυνότητα είναι η πιο σημαντική για σας;

Γιατί;

6. Είναι ο νους σας ανοιχτός σε νέες ιδέες; ή εμποδίζετε κάθε τι το καινούργιο μετρώντας το σε σχέση μ' αυτό που ήδη πιστεύετε ότι είναι αληθινό;

7. Πιστεύετε στη μετενσάρκωση; Γιατί ή γιατί όχι;

8. Μπορούν οι άνθρωποι ποτέ να είναι ίσοι ή ελεύθεροι;

Πότε και πώς;

9. Θα έπρεπε οι άνθρωποι να έχουν απόλυτη ευκαιρία σε σχέση με τις ικανότητές τους;

Και υλική αμοιβή σύμφω­να με την παραγωγικότητα τους;

10. Η αλήθεια έχει καθοδηγήσει την ανθρωπότητα από την αρχή και τέτοιες αλήθειες όπως οι άνθρωποι τις έχουν συλλάβει είναι αιώνια αληθινές.

Η Υδροχοϊκή Επο­χή δεν θ' απορρίψει το μέρος εκείνο της Αλήθειας που αποκαλύφθηκε στο παρελθόν. Το πιστεύετε αυτό;


Η ΘΕΙΑ ΘΕΛΗΣΗ

Είναι γνωστό ότι ο Πλανητικός Λόγος ή ο Θεός αυτού του πλανήτη απελευθερώνει την ενέργεια της Θείας Θέλη­σης κατευθείαν προς την ανθρωπότητα, χωρίς τροποποί­ηση και υποβάθμιση από την Ιεραρχία, για πρώτη φορά από τότε που η ανθρωπότητα ατομικοποιήθηκε εκατομ­μύρια χρόνια πριν.

Πρόκειται για μια ενέργεια που έρχε­ται από το Μοναδικό επίπεδο της συνείδησης και περιγρά­φεται σαν ΔΥΝΑΜΗ.

Ανταπόκριση σ' αυτήν την ενέργεια θαρθεί πρώτα από ομάδες και θα παράγει τέτοια αποτελέσματα σύμφωνα με τη φύση της Ομάδας, στην οποία προσκρούει.

Τ' αποτελέσματα θα ποικίλλουν πλατιά, τόσο σε δημιουργικές όσο και σε καταστροφικές κατευθύνσεις, όπως θα δείξει το άμεσο μέλλον.

Η ατομική ανταπόκριση θα είναι σπάνια, διότι όπως έχουμε πει, τέτοιες ενέργειες είναι καταστρε­πτικές σε ακάθαρτους και μη ανεπτυγμένους φορείς.

Η επιθυμία, η οποία είναι μια χαμηλή εκδήλωση της θέλησης, θα κυριαρχεί στην ατομική ανταπόκριση στις περισσότε­ρες περιπτώσεις.

Αφού μια ομάδα, αποτελούμενη από εννέα αν είναι δυνατόν άτομα, πετύχει κάποιο βαθμό εξωτερικής ολοκλή­ρωσης, εισηγούμαστε να χρησιμοποιείται ομαδι­κά ολόκληρο το μάντραμ που βρίσκεται στις σελίδες 123 και 141 στη ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, τόμος II.

Η εργασία πάνω στα κέντρα θα πρέπει να παραλείπε­ται, έως ότου επιτευχθεί αρκετή κάθαρση και εξαγνισμός των εσωτερικών φορέων, διότι εργασία με τα κέντρα δεν θα ήταν αποτελεσματική δίχως τέτοιου είδους εσωτερικό εξαγνισμό και θα μπορούσε να δημιουργήσει σοβαρή συναισθηματική δυσκολία.


Δεν είμαστε διαθέσιμοι για περιστασιακές συνεντεύξεις, αναγνώσεις, ερμηνείες, προσωπικές "συνεντεύξεις κ.λ.π.

Είμαστε προσιτοί μέσον του εκδότη, αλλά δεν εγγυόμαστε μια φυσική απάντηση.

Εάν καθώς πιστεύουμε και γνωρίζουμε, υπάρχουν εκείνοι που έχουν την όραση να επιβεβαιώσουν διορατικά σε κάποιο βαθμό ό, τι έχουμε πει, θα θέλαμε να έρθουμε σ' επαφή μαζί τους, διότι έχου­με επιπρόσθετο υλικό από τη δική μας πείρα, που θα μπορού­σε να ήταν πολύτιμο σ' αυτούς.

Είναι μέρος του προγράμματος της εξωτερίκευσης για τους εργάτες "μέσα στον αμπελώνα" να έρχονται σ' επαφή μεταξύ τους και να εργάζονται μαζί.

Μ' αυτό δεν εννοείται ο τύπος της δημοσιότητας, τον οποίο χρησιμοποιούν αυτοί που αναζητούν χρήμα.

Οι υψηλής δημοσιότητας διδασκα­λίες τους είναι μικρής πραγματικά αξίας και στις περισσό­τερες περιπτώσεις αποτελούν συλλογές από διάφορες πηγές, λογοκλοπές, οι οποίες είναι αναξιόπιστες.

Τόσοι πολλοί είναι σήμερα οι εκπαιδευμένοι ερευνητές που ένα τέτοιο αποτέλεσμα θα μπορούσε εύκολα να προγνωστεί μια και η χρηστή και ηθική κρίση δεν συγχρονίστηκε με την ανάπτυξη άλλων ικανοτήτων.

Το βιβλίο αυτό είναι μια αρχή και θ' ακολουθήσουν και άλλα κείμενα, εάν η ανταπόκριση το δικαιώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: