Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ


Η Γέφυρα του Ουράνιου Τόξου έχει πολλούς ορισμούς και ερμηνείες, τόσο αντικειμενικές όσο και υποκειμενικές.

Σε πολλούς θα φανεί μονάχα σαν μια ποιητική έκφραση, που έχει να κάνει με ιδέες και εικόνες, στις οποίες είναι εξοικειωμένοι.

Σ' οποιοδήποτε μονοπάτι ή δρόμο, μια γέ­φυρα συνδέει κάτι που η λειτουργία του έχει διακοπεί και έτσι η γέφυρα γίνεται ένα μέρος του δρόμου.

Η Ατραπός είναι ένας αποκρυφιστικός όρος που χρησιμοποιείται για να συμβολίσει την εξελικτική προσέγγιση προς το Θεό.

Εφ' όσον το περιβάλλον μας, τόσο το αντικειμενικό όσο και το υποκειμενικό, αποτελείται από ύλη και ενέργεια, μέσα σ' ένα φάσμα που αρχίζει από την παχυλότερη ύλη και καταλήγει στην πιο απελευθερωμένη ενέργεια, η Ατραπός μπορεί επίσης να οριστεί και σαν μια κίνηση στη συνείδηση "προς τα άνω", δηλαδή, από την ανάμιξη στις παχυλές μορ­φές προς εκείνες που χαρακτηρίζονται από μεγαλύτερη ελευθερία και ομορφιά.

Καθώς η συνείδηση λειτουργεί πρώτα μέσα σε παχυλές μορφές, πραγματοποιεί το σκοπό της μέσα από τις εντυπώσεις των πέντε αισθήσεων, αναγκαστικά περιορισμένη από τα όρια των αισθήσεων αυτών, σ' ένα μονάχα τμήμα της κα­τώτατης οκτάβας, το οποίο ονομάζουμε φυσικό πεδίο.

Πλησιάζουμε σε μια εποχή, όπου ένα πλατύτερο πεδίο αντίληψης θα γενικευτεί περισσότερο.

Αυτό ονομάζεται, αό­ριστα διόραση (clairvoyance), διακαή (clairaudience), τηλε­πάθεια, ψυχομετρία κ.λ.π.

Ακόμα και στ' αρχικά στάδια τέ­τοιων εκτεταμένων αντιλήψεων, ο άνθρωπος φαίνεται αρκε­τά διαφορετικός.

Η διαφορετική αυτή εμφάνιση περιγρά­φεται προκαταρκτικά στο βιβλίο αυτό, με έμφαση πάνω σε μια γραμμή Φωτός και ενέργειας που φαίνεται να εκτείνε­ται προς τα πάνω μέσα στο διάστημα και προς τα κάτω μέ­σα στη γη.

Το νήμα αυτό και η ανάπτυξη, χρήση και αξία του για το άτομο, η συνεισφορά του ατόμου και η σχέση του προς το σύνολο, είναι το θέμα του βιβλίου αυτού.

Το νήμα είναι, στην προσέγγιση μας αυτή, μια ενέργεια ή ένας κραδασμός μεταξύ καταστάσεων συνείδησης.

Ονομά­ζεται, συμπεριλαμβανομένων προσθηκών και ανάπτυξης, η ανταχκαράνα ή, λόγω του τύπου και της εμφάνισης της ενεργειακής ροής, η οποία διακρίνεται όταν μεγεθυνθεί σε ορισμένη διάσταση, η Γέφυρα του Ουράνιου Τόξου.

Η εμφάνισή του έχει δειχθεί σχηματικά, διαγραμματικά και συμβολικά, στις διάφορες εικόνες του βιβλίου.

Είναι ο κάθετος βραχίονας των τριών σταυρών της αποκρυφιστικής παραδοχής και διδασκαλίας (Ενεργειακός, Σταθερός, Μετα­μορφωτικός) και παρουσιάζεται σε πολλούς πίνακες και διαγράμματα στα βιβλία της Αλίκης Μπέϊλη, η οποία ήταν γραφέας για το Θιβετανό Διδάσκαλο DJWAL KHUL.

Η ανταχκαράνα, ή Γέφυρα του Ουράνιου Τόξου υπονοείται με αμέτρητους τρόπους μέσα στα κείμενα αυτά.

Ονομάζε­ται επίσης η σουτράτμα και η σουσούμνα, ή τελευταία ανα­φέρεται στο κατώτερο νήμα ή αντιστοιχεί στο φυσικό νεύρο και η σουτράτμα αντιστοιχεί στην ολοκληρωμένη γέφυρα.

Πάνω στο ορατό νήμα που εξαφανίζεται προς τα πάνω και προς τα κάτω καθώς και μέσα στο σώμα, υπάρχουν οργανωμένα κέντρα ενέργειας.

Τα κέντρα αυτά δραστηριότη­τας διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους στην εμφάνιση και καθώς περνά ο χρόνος, φαίνεται σ' αυτά μια μεγάλη αλλαγή και ανά­πτυξη.

Η αλλαγή αυτή τελικά επιφέρει μεταβολή στη μορ­φή, με την οποία σχετίζονται.

Πάνω στο νήμα αυτό, που κατευθύνεται τόσο προς τα πάνω όσο και προς τα κάτω, διέρχονται εκείνες οι ενέργειες και ωθήσεις που παράγουν τις μεταβολές, που ονομάζουμε εξέλιξη.

Υπάρχει μία σημαντική ακολουθία σ' αυτές τις μεταβολές, καθώς επηρεάζουν τα κέντρα δραστηριότητας και η ακολουθία αυτή σχετίζεται με τη μετατοπιζόμενη εστίαση της ακαθό­ριστης εκείνης κατάστασης, που ονομάζουμε συνείδηση.

Καθώς η συνείδηση κινείται, από σημείο σε σημείο ή από επίπεδο σε επίπεδο από τη γη προς τα πάνω, η φύση του ανθρώπου μεταβάλλεται, έστω κι αν η μορφή του φαίνεται να παραμένει η ίδια.

Στην πραγματικότητα γίνεται πιο εκλε­πτυσμένη στην ουσία και ενέργεια, από την οποία αποτελεί­ται.

Έρχεται μια στιγμή όπου κέντρα πάνω από το φυσικό σώμα αγγίζονται και ο άνθρωπος βρίσκει τον εαυτό του σε μια κατάσταση ύπαρξης, η οποία αν και νέα, φαίνεται να είναι αυτή καθ' αυτή η ουσία της ύπαρξής του και με κά­ποιο παράξενο και όμορφο τρόπο η ουσία όλης της ύπαρ­ξης.

Όταν συμβαίνει αυτό και η συνείδησή του κατέρχεται και κλείνεται μέσα στην αίσθηση του περιορισμού του, τα έχει χαμένα, χωρίς να μπορεί να περιγράψει αυτό που έχει συμβεί.

Αλλά η εμπειρία φέρνει μαζί της μια βαθειά αναγκαιό­τητα να μεταδώσει στους άλλους, οι οποίοι φαίνεται να εί­ναι μια προέκταση του εαυτού του, ένα τμήμα της αλήθειας ή της πραγματικότητας, για την οποία ποτέ πια δεν θα μπο­ρέσει ν' αμφιβάλλει.

Στις προσπάθειες του να το κάνει αυτό, περιοριζόμενος όχι μόνο από το παράδοξο της εμπειρίας του, αλλά και από την ικανότητά του να εκφραστεί, μιλάει για φώ­τιση, κοσμική συνείδηση, σατόρι, σαμάντι και μπορεί να επι­νοήσει κατοίκους της κατάστασης εκείνης, με συστήματα, τά­ξεις σχέσεων, θρησκείες και φιλοσοφίες, για να περιγράψει καλύτερα αυτό, του οποίου είχε την εμπειρία, που δεν είναι μονάχα η ουσία αλλά και όλες οι προεκτάσεις της.


Περιτ­τεύει ν' αναφέρουμε, ότι όλες αυτές οι προσπάθειες είναι τελικά αποτυχίες, γιατί όλες οι περιγραφές είναι περιορισμός αυτού πού βρίσκεται υπεράνω και πέραν.


Εκτός από τη σταδιακή δραστηριοποίηση των κέντρων πάνω στο νήμα, το ίδιο το νήμα αρχίζει να επεκτείνεται.

Η μια ύστερα από την άλλη οι ζώνες, γεμάτες ζωντανή κραδαινόμενη ενέργεια ντυμένη σε χρώμα, προστίθενται μέχρι που σ' ένα ορισμένο φανερό μέγεθος, διακρίνονται από το διορα­τικό παρατηρητή σαν μια σταθερή ροή πυρός ουράνιου τόξου, που πέρα από τα σύνορα της όρασης, περνάει μέσα από τον άνθρωπο και στη συνέχεια μέσα στη γη.

Μέσα στα σώματά του υπάρχει ακτινοβολία, που αυξάνεται με το χρόνο, με συνδέσεις και γραμμές ενεργειακής ροής που δημιουργούν τρίγωνα Φωτός.

Στην αρχή φαίνεται να μην υπάρχει καμιά διαφορά στους εξωτερικούς φορείς ή στη ζωή του, αλλά καθώς περνάει ό χρόνος μεταβάλλεται σε κάτι διαφορετικό, κι έτσι δεν χρειάζεται να πεθάνει για να έχει την εμπειρία των Ουρανών.

Αυτή η εμπειρία είναι ένας από τους σκοπούς κάθε αποκρυφιστικής διδασκαλίας και τεχνικής.

Υπάρχει ένας ακόμα μεγαλύτερος σκοπός από την προσωπική εμπειρία και η εισρέουσα συνθετική Έβδομη Ακτινική ενέργεια, της Υδροχοϊκής Εποχής που ανατέλλει, έχει κά­νει δυνατό για τα "μικρά παιδιά", Πρώτου Βαθμού Μυημέ­νοι, να συνδεθούν με το Λόγο και έτσι να υπηρετούν.

Το απο­τέλεσμα στους φορείς τους, τελικά θα είναι βαθύ, όχι μόνο όσον αφορά στην ακτινοβολία του μέσα στους φορείς, αλλά και σαν αγωγού ενεργειών.

Οι ενέργειες θα χρησιμοποιηθούν με νοη­μοσύνη για την κάθαρση των φορέων και για να κάνουν δυ­νατές τις δραστηριότητες εκείνες των αληθινών ψυχικών κέντρων, που η Ψυχή αναλαμβάνει να φέρει σε χρησιμότητα το γρηγορότερο δυνατό.

Πολλοί, που διαβάζουν το βιβλίο αυτό, θ' αναγνωρίσουν τον όρο "κέντρα", τσάκρας, όπως χρησιμοποιείται στην αποκρυφιστική φιλολογία και αναφέρεται στον ενεργειακό σχηματισμό, όπως είναι ορατός από την ανεπτυγμένη αιθερι-κή όραση, την κατώτερη διαβάθμιση της διόρασης.

Θ' αναγνωρίσουν επίσης τον όρο "μύηση", σαν αναφερόμενο στις βαθμίδες της προόδου της "επιβεβλημένης εξέλιξης".

Στην προσέγγιση αυτή, της δόμησης της Γέφυρας του Ουράνιου Τόξου, ο σπουδαστής προειδοποιείται ν' αγνοήσει τα πραγματικά κέντρα, στο αιθερικό επίπεδο, όπως άλλωστε υποδεικνύεται στη Θιβετανική γιόγκα.

Τονίζουμε επίσης, ότι οι προτεινόμενες τεχνικές θα είναι αποτελεσματικές μόνο για τους Πρώτου Βαθμού Μυημένους ή εκείνους ανώτερων βαθμών, στους οποίους ορισμένα κέντρα έχουν ήδη ενεργο­ποιηθεί από το Μυσταγωγό, το Χριστό και τα οποία μετέπει­τα βρίσκονται σε λανθάνουσα κατάσταση, μέχρι που το Μεγάλο Έργο ν' αναληφθεί και πάλι.

Μυημένοι του Δεύτερου Βαθ­μού θ' αναγνωρίσουν την αξία των οδηγιών αυτών και εκεί­νοι του Τρίτου Βαθμού, δεν θα χρειάζονται καμιά οδηγία, αλλά απλώς υπενθύμιση, μια και έχουν τη δυνατότητα άμε­σης επαφής με την Πηγή.

Το να γίνει κάποιος Τέταρτου Βαθ­μού Μυημένος, σημαίνει να γίνει ένας από εκείνους τους "φίλους του Χριστού" που αναφέρονται στη φράση, "ο Χριστός και οι εννέα χιλιάδες Του Αρχάτς" (ή στο θηλυ­κό, η Τάχρα).

Μια αναφορά στην Ανταχκαράνα, όπως δίνεται στη ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ (DISCIPLESΗΙΡ ΙΝ ΤΗΕ ΝΕW ΑGΕ), τόμος 2, σελ. 266, θα ήταν επιβοηθητική εδώ:

"Μια γραμμή που εξέρχεται από τη γη και καταλήγει στον ωκεανό", αναφέρεται στη σουτράτμα, η οποία όταν συμπληρωθεί η Ανταχκαράνα, συγχωνεύει όλους τους τύπους της συνείδησης, το πνεύμα και την ύλη, σ' ένα ζωντανό σύνολο, την ύστατη Πραγματικότητα.

Επίσης στη σελίδα 300, στο ίδιο βιβλίο, υπάρχουν τα παρακάτω:

"Οι Διδάσκαλοι επιζη­τούν να επιταχύνουν στους μαθητές Τους, την αναγνώριση εκείνου που επίκειται, ώστε αυτοί να γίνουν οι νοήμονες μεσολαβητές, με τους οποίους μπορεί να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες επισπεύσεις.

Υπάρχει μια καθορισμένη τεχνι­κή για τη δημιουργία της παράξενης αυτής μορφής συνεργα­σίας, αλλά δεν θα είναι δυνατόν να δουλέψουν μ' αυτή ή να την εφαρμόσουν για τα επόμενα 25 χρόνια". Εκδόθηκε το 1955.


Παραθέτουμε, από το βιβλίο ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΘΙΒΕΤΑΝΙΚΗΣ ΓΙΟΓΚΑ (FUNDAΜΕΝΤΑLS OF ΤΙΒΕΤΑΝ ΥΟGΑ), του Govinda, σελ. 179, για τους πολλούς που έ­χουν εστιάσει τους εαυτούς τους στο συγκεκριμένο νου και αισθάνονται ότι όλες οι απαντήσεις είναι προσιτές στις ερευνητικές και αναλυτικές τους συνήθειες:

"Κάθε σύστημα συμβολισμού έχει συνεπώς τις δικές του συσχετίσεις και αυτές εξαρτώνται από την ανάπτυξη ή εξέλι­ξη. Δεν είναι δομημένες πάνω στην αφηρημένη λογική και ούτε έχουν βγει ύστερα από λογική σκέψη, αλλά έχουν ωρι­μάσει και αναπτυχθεί στο διάβα του χρόνου. Μοιάζουν με πράγματα που βρίσκονται σε ρευστή κατάσταση:

η ακολου­θία των διαφόρων φάσεων κίνησης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, από την αρχική κατεύθυνση και ταχύτητα, το περιβάλλον, την αντίσταση ή τις νέες ωθήσεις για κίνηση".

Το σύστημά μας βασίζεται πάνω στη σύγχρονη παρου­σίαση του Djwal Khul του Θιβετανού Διδασκάλου, όπως έχει δοθεί δια μέσου της γραφέως του, Αλίκης Α. Μπέϊλη.

Τα βιβλία αυτά ήταν και είναι τα εγχειρίδιά μας.

Ο σκοπός μας για τη συγγραφή αυτού του βιβλίου και για οποιαδή­ποτε κείμενα θ' ακολουθήσουν, μπορεί καλά να διατυπω­θεί στην πιο κάτω παραπομπή από τη ΛΕΥΚΗ ΜΑΓΕΙΑ (WΗΙΤΕ ΜΑGΙC), σελ. 55-56:

"Πρέπει πάντα να έχουμε υπόψη ότι, όταν έχουμε να κάνουμε με άτομα, το έργο που χρειάζεται είναι διπλό:

1. Να τα διδάξει πως να συνδέουν τον προσωπικό κατώ­τερο εαυτό με την επισκιάζουσα ψυχή, έτσι ώστε στο φυσικό εγκέφαλο να υπάρχει μια βεβαιωμένη συνείδη­ση, σχετικά με την πραγματικότητα του Θείου αυτού γεγονότος

Αυτή η γνώση καθιστά την μέχρι τη στιγμή εκείνη υποτιθέμενη πραγματικότητα των τριών κόσμων μάταιη, για να την επιζητά και να την κρατά το άτομο και είναι το πρώτο βήμα έξω από το τέταρτο, μέσα στο πέμπτο βασίλειο.


2. Να δώσει τέτοια πρακτική διδαχή, που θα καταστήσει τον υποψήφιο ικανό:

α. Να κατανοήσει τη δική του φύση.

Αυτό συνεπάγε­ται κάποια γνώση της διδασκαλίας του παρελθόν­τος ως προς τη σύσταση του ανθρώπου και μια εκτίμηση των ερμηνειών των σύγχρονων Ανατολικών και Δυτικών ερευνητών.

β. Να ελέγξει τις δυνάμεις της δικής του φύσης και να μάθει κάτι για τις δυνάμεις που τον περιστοι­χίζουν.

γ. Να τον καταστήσει ικανό ν' ανελίξει με τέτοιο τρόπο τις λανθάνουσες δυνάμεις του, ώστε να μπορεί ν' ασχολείται με τα δικά του ειδικά προ­βλήματα, να στέκει στα δικά του πόδια, να χει­ρίζεται τη δική του ζωή, να λύνει τις δικές του δυσκολίες και να γίνει τόσο δυνατός και ισορρο­πημένος στο πνεύμα, ώστε να εξαναγκάζει την αναγνώριση της καταλληλότητάς του, να λογί­ζεται σαν ένας εργάτης μέσα στο σχέδιο της εξέ­λιξης, σαν ένας λευκός μάγος και σαν ένα μέλος του ομίλου εκείνου των αφιερωμένων μαθητών, που ονομάζουμε "Ιεραρχία του πλανήτη μας".

Ακριβέστερα, το πρώτο από τα παραπάνω σημεία είναι ο κυριότερος σκοπός μας:

"Να διδάξει τους σπουδαστές πως να συνδέουν τον προσωπικό κατώτερο εαυτό με την επισκιάζουσα ψυχή".

Αυτό είναι το πρώτο βήμα στη δόμηση της γέφυρας, που τελικά θα ενώσει όλα τα τμήματα του τω­ρινού διαιρεμένου και διασπασμένου ανθρώπου σε μια ενό­τητα μέσα στις ανώτερες αρχές του.

Η ενότητα αυτή μέσα του, του δείχνει πολύ γρήγορα ότι υπάρχει μία εσωτερική ενότητα με τους άλλους εαυτούς, μια πραγματική αδελφό­τητα και το νόημα της υπηρεσίας αρχίζει να του αποκαλύ­πτεται και αυτόματα εκδηλώνεται προς τα έξω, μέσα στο "καλή θέληση μεταξύ των ανθρώπων" που ο Χριστός επιέστηκε.

Ο Θιβετανός Διδάσκαλος Djwal Khul στο βιβλίο του ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ (DISCIPLESΗΙΡ ΙΝ ΤΗΕ ΝΕW ΑGΕ), τόμος 2, έχει δώσει μια εξωτερική μορφή των απαιτούμενων τεχνικών, αλλά φαίνεται ότι στην απόκρυφη διδασκαλία υπάρχει πάντοτε η ανάγκη, για κάποιον που έχει επιτελέσει το προτιθέμενο βήμα προς τα εμπρός, να αναζωογονήσει τη διδασκαλία και να βοηθήσει σ' αυτά τα πρώτα δύσκολα βήματα, στις δυσκολίες που ενυπάρχουν στην ίδια την κατασκευή του κατώτερου προσωπικού εαυ­τού.

Μέρος του βασικού μας σκοπού είναι να βρούμε εκείνους που θα ανταποκριθούν και θα δώσουν τέτοια βοήθεια.

Εν τούτοις ο σκοπός μας είναι κάτι περισσότερο από προσωπική βοήθεια.

Υπάρχει μια απεγνωσμέ­νη ανάγκη τον καιρό αυτό για μαθητές που έχουν κάνει την πρώτη αυτή επαφή, διότι τους επιτρέπει σαν ενσαρκωμένους μαθη­τές να γειώσουν και, με οδηγίες που θα δο­θούν αργότερα, να συγχωνεύσουν τις ενέρ­γειες που απαιτούνται από το Χριστό και τους Διδασκάλους Του, για την επερχόμε­νη εξωτερίκευση της Πλανητικής Ιεραρ­χίας.

Τέτοιοι ένθερμοι σπουδαστές μπορούν να είναι ζωτι­κής χρησιμότητας για την Ιεραρχία, από την αρχή του έργου τους και των απλών τεχνικών, οι οποίες έχουν δοκιμαστεί και ελεγχθεί διεξοδικά.

Το έργο που οι σπουδαστές αυτοί μπορούν να προσφέ­ρουν, θα τους κάνει ικανούς να πάρουν μέρος στην τελική μάχη της Ριζικής Αλλαγής, όπως την αποκαλούν οι Α­δελφοί του Φωτός, από την εποχή των Ιχθύων προς την Υδροχοϊκή εποχή.

Οι ενέργειες που μπορούν να επικληθούν, ν' αφυπνιστούν και να μεταδοθούν μέσα στο αιθερικό δίχτυ του πλανήτη, θα συντελέσουν ώστε ο Χριστός και οι μαθητές Του να συντομεύσουν τις μέρες της ταλαιπωρίας που απειλούν να κατασυντρίψουν τον πλανήτη.

Ο καιρός είναι τώρα.

Η ουσιώδης διαφορά ανάμεσα στην Ιχθυακή και στην Υδροχοϊκή Εποχή, είναι αντικείμενο της θρησκευτικής και φιλοσοφικής σκέψης και η κρούση της πάνω στις αστόχαστες μάζες της ανθρωπό­τητας.

Η Ιχθυακή Εποχή έδινε έμφαση στους Ουρανούς, σαν ένα αντικειμενικό σκοπό πάνω και πέρα από τη ζωή στη γη.

Κατά συνέπεια, οι μαθητές επιζητούσαν μ' όλα τα δυνατά μέσα να φτάσουν και να μπουν στην ιδεώδη εκείνη κατάστα­ση που αποκαλούσαν τη Βασιλεία των Ουρανών.

Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο η επιστροφή του Χριστού αποτελούσε ένα απομακρυσμένο γεγονός, το οποίο θα λάμβανε χώρα μονάχα όταν η ίδια η γη έφτανε σ' ένα τέλος.

Το ανθρώπι­νο σώμα ήταν ένα αμαρτωλό εμπόδιο που έπρεπε ν' αγνοεί­ται ή να τιμωρείται και οτιδήποτε το ευχαριστούσε ήταν έργο του Διαβόλου.

Δεν υπήρχε μια πραγματική ή απτή αίσθηση του τι σήμαινε στην πραγματικότητα ή επιστροφή του Χριστού.

Η Υδροχοϊκή Εποχή έχει ένα διαφορετικό σκοπό.

Η ίδια η Γη πρέπει ν' αλλάξει και να κινηθεί προς την εξέλιξή της, έτσι που να εφοδιαστεί μ' ένα καταλληλότερο περι­βάλλον και ευκαιρίες για την εξέλιξη των διαφόρων βασι­λείων πάνω σ' αυτή.

Η αλλαγή αυτή πρέπει να γίνει από την ανθρωπότητα, μια ανθρωπότητα που εμπνέεται και καθοδηγείται από το Χριστό και την Εκκλησία Του, τους μαθητές Του που τον έχουν αναγνωρίσει και εργάζονται μ' Αυτόν.

Ο Χριστός, όπως πριν από πολύ καιρό είχε πει, ποτέ δεν εγκατέλειψε τη γη. Πολλοί Τον έχουν φτάσει στα χρόνια που μεσολάβησαν, αλλά δεν το έχει επιτύχει αρκετό τμήμα της ανθρωπότητας, έτσι ώστε να συμπληρω­θεί η προετοιμασία για την Υδροχοϊκή Εποχή.

Αυτό δεν ισχύει πλέον, όπως θα δείξουν οι ερχόμενες δεκαετίες.


Το βιβλίο αυτό θα παρουσιαστεί σε μια περιορισμένη έκδοση στην αρχή και θα κατευθυνθεί σ' επιλεγμένα πρόσωπα.


Έχουμε τα μέσα να ελέγξουμε τη διανομή σε μεγάλη κλίμακα. Η εκλογή μας και οι λόγοι της θα διευκρινιστούν καθώς διαβάζετε και μελετάτε και πάνω από όλα κάνετε κάτι γι' αυτό.

Το βιβλίο αυτό είναι μέρος ενός μεγαλύτερου βιβλίου που αφορά, σε επιτυχείς τεχνικές που αναπτύχθηκαν από Μεταβιβαστές, για να γίνει δυνατή η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης και πετυχημένης ομάδας, ονομαζόμενης από τους Λευκούς Αδελφούς σαν η Πρωτότυπη Ομάδα.

Έχει κυκλοφορήσει σε περιορισμένα αντίτυπα στην πρώτη φάση του έργου της ομάδας αυτής και έχει σκοπό να είναι άκρως εκλεκτικό.

Έχει γραφεί σαν ανταπόκριση στα παρα­κάτω:

1. Πετυχημένης εργασίας που έγινε και εγκρίθηκε.

2. Μιας απεγνωσμένης ανάγκης για περισσότερους ανθρώ­πους που θ' αναπτύξουν το πρώτο νήμα της "Γέφυρας του Ουράνιου Τόξου" ή Ανταχκαράνα.

3. Μιας εισήγησης από τους Λευκούς Αδελφούς, ότι ένα τέτοιο βιβλίο πρέπει να γραφεί το συντομότερο δυνατό.

4. Το βιβλίο αυτό είναι ένας πρόδρομος της διδασκαλίας που σύντομα θα δοθεί από την Ιεραρχία, όπως υποσχέθηκε ο Χριστός.

5. Αποτελεί ένα τμήμα της εξωτερίκευσης της Ιεραρ­χίας.

6. Η ανάγκη για νεαρούς μαθητές, που προορίζονται να κάνουν τη Ριζική Αλλαγή είναι επείγουσα.

Πολλοί είναι έτοιμοι γι' αυτή τη Διδασκαλία τώρα και πολλές χιλιάδες γεννιούνται ή μεγαλώνουν αυτή τη στιγμή.

Θα χρειαστούν Διδασκαλία και Δασκάλους.

7. Και οπωσδήποτε, η παγκόσμια κρίση, που φαίνεται να μην έχει πραγματικούς αρχηγούς με λύσεις στα διάφορα προβλήματα, απαιτεί τέτοιες οδηγίες.

Τα "Παιδιά της Αυ­γής" θα έχουν λύσεις και είναι οι απαρχές της Φυλής

της Υούς (auroran race) που θα διαδεχτεί την τωρινή Αρεία Φυλή (Aryan race).

Πρόσφατα μας έχει λεχθεί:

"Εάν οι σπουδαστές χρησιμοποιήσουν τα Μάντραμ της Ψυχής, δομήσουν το Κεντρικό Κανάλι και γίνουν σημεία αγκυροβόλησης για την Ιεραρχία και διαβιβαστές των ζωτικών εκείνων ενεργειών, θα βοηθήσουν στην εξωτερίκευση της Ιεραρχίας και στην επιτάχυνση της διαδικασίας...".

Στη ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ (DISCIPLESΗΙΡ ΙΝ ΤΗΕ ΝΕW ΑGΕ), τόμος 2, σελ. 13, Djwal Khul λέει:

"Οι καιροί είναι σοβαροί και οι μαθητές του κόσμου πιέζονται σκληρά.

Η Ιεραρχία και οι συνδεόμενες μαζί της ομάδες επιζητούν ενεργό βοήθεια και συνεργασία στο έργο της σωτηρίας.

Όλοι οι μαθητές και οι ζηλωτές χρειά­ζονται και όλοι μπορούν να δώσουν αρκετά, αν η επιθυμία, η φιλόστοργη καρδιά και ο καθαγιασμένος νους ενωθούν στην πηρεσία".

Ο πρόλογος του βιβλίου ΚΟΣΜΙΚΟ ΠΥΡ (CΟSΜΙC FΙRΕ), από την Αλίκη Μπέϊλη, τελειώνει με μια παραπομπή από το Βούδδα, όπως δίνεται στον τόμο 3, σελ. 401 της ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (SΕCRΕΤ DOCTRINΕ), από την Ε.Π. Μπλαβάτσκυ.

O Κύριος Βοϋδδας είχε πει:

"...ότι δεν πρέπει να πιστεύουμε σε ό, τι ειπώθηκε, μόνο επειδή ειπώθηκε, ούτε στις παραδόσεις, επειδή κληροδοτήθηκαν από το παρελθόν, ούτε στις φήμες, σαν φήμες.

Ούτε σε κεί­μενα σοφών, επειδή γράφτηκαν από σοφούς. Ούτε σε φαν­τασίες, που υποψιαζόμαστε ότι τις εμπνευστήκαμε από κά­ποιο ντέβα, δηλαδή, σε υποτιθέμενη πνευματική έμπνευ­ση, ούτε σε συμπεράσματα, που προέκυψαν από τυχαίες παραδοχές που κάναμε, ούτε σε ό, τι φαίνεται να είναι ανα­λογικά αναγκαίο. Ούτε σε ό, τι βασίζεται στην απλή αυθεν­τία των εκπαιδευτικών ή των διδασκάλων μας.

Όμως οφεί­λουμε να πιστέψουμε όταν το κείμενο, το δόγμα, το από­φθεγμα, επικυρώνεται από τη λογική και τη συνείδηση μας. Γι' αυτό, καταλήγει, σας δίδαξα να μην πιστεύετε, απλά και μόνο επειδή ακούσατε, όταν όμως πιστέψετε συνειδητά,
τότε να δράσετε με συνέπεια και απεριόριστα".

Εφ' όσον το κλειδί στη δήλωση αυτή κρύβεται στη λέξη "συνειδητά", είναι φανερό ότι ο Βούδδας δεν εννοούσε τη συνείδηση του συγκεκριμένου νου, αλλά μάλλον τη δημιουργική ενέργεια του ανώτερου ή αφηρημένου νου.

Ή ακόμα μέσα στο Φως της Ψυχής που είναι μια αυξανόμε­νη δυνατότητα ανάμεσα στους ζηλωτές και στους μαθητές.

Για παράδειγμα διαβάστε την ΚΟΣΜΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, COSMIC CONCIOUSNESS, του Βucke.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με την ενόραση, που φαίνεται σαν μια βεβαιότητα, μια ανόθευτη πεποίθηση, που είναι απόδειξη της ενέργειας του κόσμου εκείνου που ονομάζεται "αγνή λογική", που σαν ένας τεράστιος υπολογιστής βρίσκει και προσκομίζει από τις άπειρες τράπεζες πληροφοριών της παγκόσμιας μνή­μης πάνω σ' όλα τα πεδία.

Ο ίδιος δάσκαλος που είναι υπεύθυνος για το ΚΟΣΜΙΚΟ ΠΥΡ, είπε επίσης ότι ο νοήμων σκεπτικισμός έχει προφυλά­ξει τους σημερινούς σπουδαστές και εμπόδισε την ανάμιξή τους στη φαντασία, στις προλήψεις, στα κακώς χρησιμο­ποιούμενα και αναφερόμενα τμήματα παλαιοτέρων διδα­σκαλιών και αποκρυφιστών τσαρλατάνων και ψευτών γε­νικά.

Οι καιροί αλλάζουν και επειδή ο ορθολογιστικός νους δεν έχει λύσεις για τα παγκόσμια και ατομικά προβλήματα.

Οι σπουδαστές και αναζητητές στρέφονται προς τους υποκειμενικούς κόσμους, την υποκειμενική πηγή όλων αυτών που είναι απτά και αντικειμενικά.

Δυστυχώς όμως υπάρχουν πολύ λίγοι δάσκαλοι, κατάλληλα εξοπλισμένοι, για να οδη­γήσουν τον αναζητητή με ασφάλεια μέσα από την απίστευτη μάζα της τρέχουσας αποκρυφιστικής φιλολογίας και ν' αποκαλύψουν το μεγάλο αριθμό των ψευδοπροφητών.

Έτσι λοιπόν, ο σκοπός για όλους τους σπουδαστές είναι να πλησιάσουν τη μελέτη του αποκρυφισμού με ανοιχτό μυαλό, έτοιμο να δεχτεί αυτό που είναι καλό και ν' απορρίψει το ψεύτικο επικαλούμενοι τη δικιά τους Ψυχή, "Στη σοφία της Ψυχής επιθυμώ την Αλήθεια", και εμπιστοσύνη ν' αναμένουν τη φώτιση εκείνη που είναι αποτέλεσμα της επαφής με τον ανώτερο νου.

Όταν η επαφή αυτή έχει γίνει δεν πρόκειται να λησμονηθεί, και ο σπουδαστής θα βρει μέσα στον εαυτό του τη λύδια λίθο της Α­λήθειας.

Αυτός είναι και ο δικός μας σκο­πός για τους σπουδαστές.

Είθε να έρθει η μέρα που θα σταθείτε στα δικά σας πόδια, που θ' αναγνωρίσετε το καθήκον και την ευθύνη σας και δεν θα ζητάτε από κανένα να παίρνει αποφάσεις για σας, εδώ, από εδώ και μπρος, εσωτερικά ή εξωτερικά.

Συλλο­γικά οι σπουδαστές θα βοηθήσουν να δομη­θεί η Παγκόσμια Ανταχκαράνα, καθώς αυ­τοί θ' αναπτύσσονται ατομικά και αυτός εί­ναι ο μεγαλύτερος σκοπός και το κύριο κί­νητρο της έμφασής μας.

Κλείνουμε την εισαγωγή αυτή, με τα όμορφα λόγια του Διδασκάλου Μορύα σχετικά με τη Γέφυρα, της οποίας το Κεντρικό Κανάλι είναι μια εκδήλωση και μια αρχή.

Η Γέφυ­ρα θα είναι το παρόν θέμα των προσπαθειών μας και σας προτρέπουμε να δομήσετε τη γέφυρα αυτή, καθώς οι Αδελφοί του Φωτός και ο Χριστός έχουν κάνει.

Γίνετε ένα τμήμα της γέφυρας μεταξύ Ουρανού και Γης, μεταξύ της τωρινής εποχής και της νέας, μεταξύ αυτού που φαίνεστε ότι είστε και του Φωτεινού Εκείνου, που είναι η Ψυχή σας.

Μονάχα έτσι η "Εξωτερίκευση της Ιεραρχίας και η επιστροφή του Χριστού θα είναι δυνατή.

Η Γέφυρα του Ουράνιου Τόξου ονομάζεται στα βιβλία που αποτελούν τη βάση της Διδασκαλίας μας, Η Ανταχ­καράνα.


ΙΕΡΑΡΧΙΑ

ΠΩΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΚΡΟ ΣΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ;

ΤΙΠΟΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.

ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΔΙΟΤΙ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ Η 1ΕΡΑΡΧΙΑ ΣΑΝ ΤΑ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ, ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.

ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΝΤΙΚΡΙΖΟΥΝ.

ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.

ΑΣ ΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ

ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ

ΙΕΡΑΡΧΙΑ

ΑGNI YOGA PRESS - 1933





Δεν υπάρχουν σχόλια: