Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΕΣ



Μια θαυμάσια περιγραφή του Νέου Όμιλου Παγκόσμιων Εξυπηρετητών υπάρχει στη ΛΕΥΚΗ ΜΑΓΕΙΑ, σελ. 604-608.

Όλα τα μέλη της εσωτερικής και εξωτερικής μας ομάδας είναι μέλη του Νέου Ομίλου των Παγκόσμιων Εξυπηρετη­τών, είτε συνειδητά, είτε ασυνείδητα.

Έστω και ασυνείδητα κι αν ακόμα δεν εργάζονται άμεσα και με νοημοσύνη πάνω σε κάποιο παγκόσμιο πρόβλημα, όλη η ομάδα είναι διαβιβα­στές ενέργειας, η ποιότητα και η κατεύθυνση της οποίας καθορίζεται από την ατομική ανάπτυξη.

Αυτό και η στάση απέναντι στο περιβάλλον κάνει τους σπουδαστές να είναι μια δύναμη για τις αλλαγές εκείνες που θα φέρουν τη Νέα Επο­χή.

Εάν οι σπουδαστές δουλέψουν ευσυνείδητα και συνειδητά γίνονται μία δύναμη.

Αυτή είναι η ελπίδα και η ενσωματωμένη πρόθεση στη διδασκαλία και στις επαφές μας.

Στην ιδιαίτερη αυτή στιγμή της παγκόσμιας ιστορίας το κυριότερο έργο και εστίαση της Ιεραρχίας, Ανθρώπων οι οποίοι έχουν εξελιχθεί πέρα από την ανθρωπότητα, βρί­σκεται στα προβλήματα της ανθρωπότητας και στη λύση τους.

Η Ιεραρχία ασχολείται με τους επτά κυριότερους τομείς της ανθρώπινης δράσης και έκφρασης και επιζητεί να επιφέρει ένα νέο προσανατολισμό και στάσεις μέσα στην ανθρωπότητα.

Εφ' όσον κάθε ενέργεια προέρχεται από τη Μια Πηγή, κάθε ενέργεια είναι Πνευμα­τική και οι επτά τομείς της ανθρώπινης δράσης παρέχουν τις δυνατότητες έκφρασης για πνευματική ενέργεια, οι Επτά Ακτίνες.

Οι επτά τομείς δράσης είναι:

Ακτίνα 1 - ΘΕΛΗΣΗ Η ΔΥΝΑΜΗ

Σύμβολο: Το Ξίφος ή Ράβδος

Κυβέρνηση και Πολιτική, Διεθνείς Σχέσεις , Εκτελεστική Δράση.

Ακτίνα 2 - ΑΓΑΠΗ – ΣΟΦΙΑ

Σύμβολο: Οι διασταυρούμενες Γραφίδες

Εκπαίδευση και Διδασκαλία, Επικοινωνία με τη χρήση των ¨μέσων¨: γραφή, ομιλία, ραδιόφωνο, τηλεόραση, και οπτικοακουστικές μέθοδοι.

ΑΚΤΙΝΑ 3 – ΝΟΗΜΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Σύμβολο: Το Δίχτυ της Αράχνης

Οικονομία, Εμπόριο, Εργασία. Οικονομικά σ`όλες τις μορφές συμπεριλαμβανομένων των διαχειρίσεων. Όλες οι άλλες ανθρώπινες δραστηριότητες (οι τελευταίες τέσσερις μέρες) πάνω στο φυσικό πεδίο της ζωής προέρχονται από ή σχετίζονται με αυτήν την Ακτίνα, διότι είναι Ακτίνες ποιότητας και αποτελούν εξειδικευμένους τύπους νοήμονος δραστηριότητας.

ΑΚΤΙΝΑ 4 – ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕΣΟΝ ΔΙΑΜΑΧΗΣ

Σύμβολο: Η Ισορροπία ή Ζυγαριά

Κοινωνιολογία, συμπεριλαμβανομένων φυλών και πολιτισμών. Εφαρμογή των αρχών της συνεργασίας και συνδιαλλαγής. Δημιουργική ενατένιση, όπως εκφράζεται μέσα απ`όλες τις τέχνες.

ΑΚΤΙΝΑ 5 – ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Σύμβολο η Χοάνη

Η ανθρώπινη ικανότητα για σκέψη, σχεδίαση, προγραμματισμό, συγκέντρωση, ανασυγκρότηση του κόσμου κ.λ.π. Οι Επιστήμες συμπεριλαμβανομένης της ιατρικής και ψυχολογίας.

ΑΚΤΙΝΑ 6 – ΙΔΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΣΙΩΣΗ

Σύμβολο: Το Δισκοπότηρο

Θρησκεία και Ιδεολογία. Φιλοσοφία. Κάθε σύλληψη και ενατένιση για το καλό και αληθινό.

ΑΚΤΙΝΑ 7 – ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΟ ΜΑΓΕΙΑ: ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ

Σύμβολο: Το Κρύσταλλο, ο Δαυλός, η Ενέργεια της Ζωής.

Συγκρότηση της κοινωνίας μέσον ιδρυμάτων και η διάταξη της Ισχύος μέσον της Τελετουργίας του Πρωτόκολλου και του Τυπικού.


Στη σελίδα 606, στη ΛΕΥΚΗ ΜΑΓΕΙΑ, περιγράφονται οι τηλεπαθητικοί μεταβιβαστές.

Η ομάδα αυτή είναι η αρχή της μεγάλης διαδικασίας που ονομάζεται Εξωτερίκευση, γιατί όλοι είναι μέλη της Λευκής Αδελφότητας, της Ιεραρχίας.

Αντικειμενικές ερμηνείες, που δίνονται συνήθως, είναι ατελείς και συνεπώς λανθασμένες, η υπόθεση δηλαδή, ότι η επικοινωνία γίνεται με τα χρησιμοποιούμενα "μέσα", γρα­φή, ομιλία ή οπτικοακουστικά.

Ενώ ο τύπος αυτός της επι­κοινωνίας χρησιμοποιείται στην αρχή και είναι αναγκαίος, γιατί καμιά άλλη μέθοδος δεν είναι δυνατή, η ουσία δεν περιέχεται ούτε δίνεται μέσα από μακρές συνομιλίες, ούτε με υπαγόρευση από ανώτερους στην εξελικτική κλίμακα.

Αυτό σημαίνει, κάτω από μια σημαντική έννοια, ότι ο μεταβι­βαστής μπορεί "να πάει εκεί όπου Αυτοί βρίσκονται" και εκεί, όπως Ένας από Αυτούς δήλωσε, "οι ερωτήσεις και οι απαν­τήσεις είναι ένα".

Αυτός είναι ο σκοπός για όλους τους σπουδαστές, να μπορέσουν όλοι να μεταβούν εκεί που Αυτοί βρίσκονται, διότι γνωρίζουμε αληθινά μονάχα εκείνο, του οποίου έχουμε την εμπειρία.

Είθε σύντομα ν' αναγνωρίσετε το γεγονός ότι ανήκετε ανάμεσα στην ομάδα των Πρώτου Βαθμού μαθητών και ότι έχετε σε κάποιο βαθμό φωτισμένες διάνοιες όπως αναφέρεται στη σελίδα 605, στη ΛΕΥΚΗ ΜΑΓΕΙΑ, και που σταδιακά, αν ερ­γαστείτε προς το σκοπό αυτό, θα γίνετε πρώτα "οργανωμέ­νοι παρατηρητές" και αργότερα "τηλεπαθητικοί μεταβιβα­στές".

Η διαδικασία ενσωματώνεται στην τελευταία στροφή του Μάντραμ του Μαθητή:

"... Και στέκοντας έτσι, γυρίζω

Και βαδίζω μ' αυτό τον τρόπο τους δρόμους των ανθρώπων.

Και γνωρίζω το δρόμο του Θεού."

και η κατάσταση αυτή είναι η "διπλή ζωή του μαθητή".

Υπάρχει μια πνευματική κυβέρνηση για τον πλανήτη αυτό. Ονομάζεται η Λευκή Αδελφότητα, η Πλανητική Ιεραρχία, η Κοινωνία των Φωτισμένων Διανοιών, οι Δίκαιοι τελειοποιημένοι Άνθρωποι και με πολλά άλλα ονόματα.

Ο Χριστός είναι η αξιωματούχος κεφαλή αυτής της Αδελφότητας.

Αυτός δεν είναι ο διδάσκαλος Ιησούς, ο οποίος τον καιρό που γνωρίζουμε ότι έζησε ήταν ένας Τρίτου Βα­θμού Μυημένος.

Οι Διδάσκαλοι της Λευκής Αδελφότητας ή Ιεραρχίας είναι φωτισμένοι (illumimed), αλλά όχι οι πεφωτι­σμένοι (illuminati) για τους οποίους έχει διαδοθεί ότι αποτε­λούν μια μυστική, οικονομική και διανοουμενίστικη οργάνω­ση, που επιζητεί με όλα τα μέσα, δίκαια και μη, να ελέγξει την ανθρωπότητα μέχρι την υποδούλωσή της.

Δεν είναι οι Φαβιανοί, οι οποίοι λέγεται ότι έχουν παρόμοιους στόχους.

Η Ιεραρχία ενδυναμώνει τις εξελίξεις αυτού του πλα­νήτη, αλλά δεν επεμβαίνει με καμιά προσωπική έννοια.

Καμιά φορά καθοδηγούν μέσω των μελών τους, όπως εί­ναι ο Βούδδας. ο Ιησούς και άλλοι.

Το τωρινό Τους Σχέ­διο αφορά στην ενεργό συμμετοχή σ' όλα τα τμήματα της ανθρώπινης δραστηριότητας, από πολλά ενσαρκωμένα άτομα, η οποία έγινε δυνατή από τη μεγαλύτερη ανάπτυξη ενός μεγάλου αριθμού, που σε κάποια προηγούμενη ζωή έφτα­σαν στο σημείο εκείνο της ανάπτυξης που τους επιτρέπει να γίνουν αρχηγοί και δάσκαλοι.

Η περίοδος, γνωστή σε μας σαν Αναγέννηση, ήταν μια τέτοια εποχή, αλλά πολύ λίγοι ήταν διαθέσιμοι για να γίνουν οι καλλιτέχνες, οι συγ­γραφείς, οι μουσικοί, φιλόσοφοι, δάσκαλοι κ.ά. που έσπα­σαν τα δεσμά της Σκοτεινής Εποχής πάνω στη μαζική συ­νείδηση στην Ευρώπη και έκαναν δυνατό το σημερινό πολι­τισμό μας.

Η φαινομενικά θλιβερή και αποδιοργανωμένη κατάστα­ση των ανθρώπινων θεσμών και οι πολλές σημερινές συγκρούσεις είναι το αποτέλεσμα εξελικτικών διαδικασιών.

Κυκλικά, ο φυσικός νόμος θα εφαρμοστεί και έτσι, πολιτι­σμοί και κουλτούρες θα έρθουν σ' ένα τέλος και θα "ανοικοδομηθούν σε μια ανώτερη στροφή πάνω στο εξελικτικό σπειροειδές, παίρνοντας μέρος σ 'αυτό που εμείς θα θεωρού­σαμε μεγάλα χρονικά διαστήματα της γεωλογικής περιόδου.

Εν τούτοις, την εποχή αυτή, η Πλανητική Ιεραρχία επεμβαίνει για ν' αποτρέψει μια οπισθοδρόμηση στην εξελικτική πορεία.

Αυτό είναι δυνατόν, μονάχα λόγω του γεγονότος, ότι πολλά εκατομμύρια ατόμων υψηλού βαθμού ανάπτυξης έχουν φτάσει σ' ένα στάδιο εξέλιξης όπου η ενσάρκωσή τους σε μεγάλους αριθμούς, για την επιτάχυνση των εξελικτικών διαδικασιών, όχι μόνο είναι δυνατή, αλλά και συνεχίζεται με μεγάλη ταχύτητα, ιδίως κατά τη διάρκεια των τελευ­ταίων σαράντα ετών, 1930-1970.

Αυτά είναι τα μέλη του Νέου Ομίλου των Παγκόσμιων Εξυπηρετητών.

Στις αρχές αυτής της περιόδου υπήρχαν λιγότερα από πεντακόσια ενσαρκωμένα άτομα στον πλανήτη, που είχαν φτάσει στο απαιτούμενο εξελικτικό στάδιο.

Μέχρι το έτος δύο χιλιάδες θα υπάρχουν εκατομμύρια τέτοια άτομα, που σημαίνει σ' ορισμένες περιοχές, ένα μεγάλο αριθμό από τα νεογέννητα.

Πολλοί από τους νέους σήμερα είναι στην πραγματικότητα διαφορετικοί από τη μαζική συνείδηση του παρελθόντος, τόσο διαφορετικοί, σαν να έχουν έρθει πραγματικά από κάποιο πλανήτη πιο προοδευμένο απ' αυτόν!

Έχει αναγνωριστεί, ότι η κουλτούρα και ο πολιτισμός σε μια χρονική περίοδο είναι το αποτέλεσμα των προσπα­θειών πολύ λίγων ατόμων, σ' όλα τα τμήματα της ανθρώ­πινης δραστηριότητας.

Τι θα πρέπει λοιπόν να περιμένουμε όταν ένας μεγάλος αριθμός από ικανές προσωπικότητες αναλάβει υπηρεσία, όπως αυτοί θα κάνουν;

Το αποτέλε­σμα δεν θα είναι τίποτε άλλο παρά η από καιρού αναμενόμενη Νέα Εποχή, η οποία μερικές φορές ονομάζεται σαν η Χιλιετηρίδα, που υποδηλώνει ένα κύκλο και μια ανώτερη κατάσταση ανάπτυξης.

Η μεταβαλλόμενη αυτή παλίρροια επιταχύνεται γρήγορα σε όλα τα έθνη, πολιτισμούς, φυλές και ομάδες και όταν ωριμάσει άτομα αυτά θ' αλλάξουν τον κόσμο και ένας κύκλος διαφορετικού είδους θα έχει τη μόνιμη επίδρασή του, μια πολιτιστική αλλαγή πέρα από τη σημερινή αναγνώριση.


Η Πλανητική Ιεραρχία έχει ονομάσει την ει­σερχόμενη σε εκδήλωση αυτή ομάδα. Νέο Όμιλο Παγκό­σμιων Εξυπηρετητών. Ο ερχομός της αποτελεί προκα­ταρκτικό στάδιο, σ' αυτό που έχει ονομαστεί σαν Πρό­γραμμα Εξωτερίκευσης, μέσα στα πλαίσια του οποίου, ορισμένα μέλη της Αδελφότητας θα κάνουν γνωστή την παρουσία τους και θα υπηρετήσουν ανοιχτά για να καθοδηγήσουν τους ερχόμενους Εξυπηρετητές.

Αυτό θα γίνει σταδιακά και μικρότερου βαθμού μαθητές, χρήσιμοι για το γεφύρωμα θάρθουν πρώτα.

Μερικοί ανάμεσα στο Νέο Όμιλο των Παγκόσμιων αυτών Εξυπηρετητών, ονομαζό­μενοι Μεταβιβαστές, θα είναι μέσα στους τελείως πρώτους.

Η παρόρμηση για αλλαγή υπάρχει στο Νέο Όμιλο των Παγκόσμιων Εξυπηρετητών, αλλά είναι απειθάρχητη και βίαιη σε πολλές περιπτώσεις.

Παρ' όλο ότι προπορεύον­ται κατά πολύ από τη μάζα της ανθρωπότητας, έχουν ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουν για να φτάσουν το δυνατό εξε­λικτικό σκοπό που η Ιεραρχία έχει θέσει. Χρειάζονται συνεπώς όσο το δυνατόν περισσότερη βοήθεια.

Γενικά οι γονείς που έχουν διαλέξει για λόγους παλαιότερων σχέ­σεων, δεν βρίσκονται στο δικό τους στάδιο και αυτό έχει προκαλέσει μεγάλη δυσκολία και πόνο για όλους τους αναφερόμενους.

Μερικοί είναι περισσότερο τυχεροί.

Η μεγαλύτερη καλοτυχία από όλες, λένε οι παλιοί σχολια­στές, είναι να έχει κάποιος για γονείς εκείνους που είναι ικανοί να φέρουν τα "Παιδιά της Αυγής", μια εικονική φράση που χρησιμοποιήθηκε από τον Will Levington Comfort.

Ανάμεσα σ' αυτούς τους ερχόμενους εργάτες, υπάρ­χουν "δυνατές Ψυχές που πειραματίζονται ασύνετα", πα­ραθέτοντας τα λόγια του Θιβετανού Διδασκάλου Djwal Khul και αυτοί, μαζί με μικρότερους μιμητές, προξενούν στους εαυτούς τους και στους άλλους αρκετή συμφορά και σε μερικές περιπτώσεις μόνιμη ζημιά στους εαυτούς τους γι' αυτή την ενσάρκωση.

Ο αντικειμενικός σκοπός μας δεν είναι η δημιουργία μιας οργάνωσης ή κάποιας λατρείας, αλλά να προσεγγίσουμε μερικούς, οι οποίοι είναι ικανοί να βοηθήσουν άλλους και να τους επιτρέψουμε να δομήσουν σύμφωνα με τη δική τους εκλογή.

Η εσωτερική τους παρόρμηση για υπηρεσία θα τους καθοδηγήσει και υπάρχουν άφθονες πηγές υλικού για να μελετήσουν και να εφαρμόσουν μέσα στα γραφόμενα της Αλίκης Μπέϊλη, η οποία συνεργάστηκε με το Θιβετανό Διδάσκαλο σαν η γραμματέας Του.

Συνεχώς και με έμφαση παραπέμπουμε τους σπουδαστές στα γραφόμενα αυτά.

Η ανάπτυξη που θα πραγματοποιηθεί αφήνει τους σπου­δαστές ελεύθερους να εφαρμόσουν στην υπηρεσία ό, τι έχουν κερδίσει. Αυτό είναι δική τους ευθύνη και εκλογή και όχι δική μας.

Η καρμική ευθύνη της αποκρυφιστικής διδασκαλίας είναι αρκετά μεγάλη για μας και δεν θα έπρεπε να την αναλαμβάνει κανείς επιπόλαια.

Ο Θιβετανός Διδάσκαλος Djwal Khul έχει δώσει μια σχέση ή οποία είναι το κλειδί της εξωτερίκευσης:

Το τρίγωνο αυτό παρουσιάζει την εγκαθιδρυμένη εκείνη ενότητα, η οποία σχηματίζει μια γέφυρα μεταξύ της Ανθρω­πότητας και της Ιεραρχίας.

Έχει φτάσει η εποχή, κατά την οποία τα Παιδιά της Αυ­γής θα βρεθούν μεταξύ τους και θα εργαστούν μαζί στην υ­πηρεσία του κόσμου και της Ανθρωπότητας.

Η προετοιμασία για το έργο αυτό έχει ονομαστεί κάθαρση των τριών περιοδικών φορέων, νοητικού, συναισθηματικού και αιθερικο-φυσικού σώματος.

Οι διαδικασίες μέσα από τις ο­ποίες αυτό μπορεί να επιτευχθεί έχουν ονοματιστεί από τον Djwal Khul, σαν η Επιστήμη της Εφηρμοσμένης Ενέρ­γειας, σε σχέση με το νοητικό σώμα, η Επιστήμη της Κάθαρσης σε σχέση με το συναισθηματικό σώμα και η Επι­στήμη της Απολύτρωσης σε σχέση με το αιθερικο-φυσικό σώμα.

Όλες μαζί οι επιστήμες αυτές έχουν το όνομα της διαδικασίας της Επιβεβλημένης Εξέλιξης ή της Ατραπού της Ομαδικής Μύησης.

Για ν' ακολουθήσει κάποιος τις δια­δικασίες της Επιβεβλημένης Εξέλιξης ή Μύησης απαι­τούνται, σκοπός, σχέδιο και μία κατανόηση της καταστάλαξης.

Η προπαρασκευαστική εργασία χρησιμεύει., στο να εξαλείψει τις ακαθαρσίες, οι οποίες είναι υποπροϊόντα της εξέ­λιξης και που υπάρχουν στον καθένα.

Οι ακαθαρσίες αυτές βρίσκονται στον καθένα από τους φορείς της προσωπικό­τητας.

Είναι το αποτέλεσμα της Ενστικτώδους Εξέλιξης και ακόμα υπάρχουν στο αιθερικό σώμα του πλανήτη και του κάθε ανθρώπου.

Όσον αφορά στο συναισθηματικό ή αστρικό σώμα, αυτές είναι το αποτέλεσμα της υπερβολι­κής συναισθηματικής ανάπτυξης και των ακραίων κατα­στάσεων της επιθυμίας, τόσο θετικής όσο και αρνητικής.

Σχετικά με το νοητικό σώμα, αυτές είναι το αποτέλεσμα από μια ελλιπή νοητική ανάπτυξη και ατελή σκέψη.

Σαν έναν από τους παράγοντες μέσον των οποίων τα Βι­βλικά "Μικρά Παιδιά", Πρώτου Βαθμού Μυημένοι, θα μπο­ρέσουν να βοηθηθούν στην προετοιμασία για την προορι­σμένη γι' αυτούς εργασία, παρουσιάζουμε στο βιβλίο αυτό την Πρώτη Φάση των τεχνικών, των τριών προαναφερόμενων επιστημών.

Ο Αδελφός που έρχεται σ' επαφή με μας, όταν είναι ανάγκη, μας έχει πει, ότι η φάση αυτή θα έπρεπε να γραφεί και να παρουσιαστεί σαν μια βοήθεια στο προπαρασκευαστικό έργο της Εξωτερίκευσης.

Η επιλογή των σπουδαστών επαφίεται σ' εκείνους, των οποίων η ευαισθησία, η ενόραση και η αίσθηση της υπευθυνότητας τους παρακινεί να δοκιμάσουν την εργασία που παρουσιά­ζεται στο βιβλίο αυτό, με δικές τους εμπειρίες.

Για να βοη­θήσουμε στην επιλογή των ικανών σπουδαστών έχουμε πε­ριγράψει τις χαρακτηριστικές τους στάσεις στο κεφάλαιο 4, με τον τίτλο "Οι παραδοχές και Πεποιθήσεις" και "Οι ικανοί Άνθρωποι" στο Κεφάλαιο 6, μαζί με ένα προτει­νόμενο κατατοπιστικό ερωτηματολόγιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: